Gammelgutts gjøren og laden.
Re: Gammelgutts gjøren og laden.
Du kan jo ta speed-båten Oslo-Kiel og ta deg en tur innom Louis i Kiel på jakt etter regndress. Min 3XL passer meg godt ihvertfall, klarer å ta på dressen med fullt utstyr på. Der er det kun borrelås i beina, og skråsydd glidelås fra litt ned på beinet og helt opp.
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
Re: Gammelgutts gjøren og laden.
Jamen du er jo et hode høyere enn meg, og minst to str. mindre. 

Re: Gammelgutts gjøren og laden.
Mulig det, men tanken bak innlegget var at de har et stort utvalg i butikken sin, og at du sikkert finner noe å kjøpe? 

Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
- Globe
- Innlegg: 4957
- Registrert: 22 aug 2009, 10:14
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Gammelgutts gjøren og laden.
Louis har regndresser opp til størrelse XXXXXL...det skulle vel "dekke det" ?
[img]http://img.skitch.com/20100718-khkubya5 ... jn6mhj.jpg[/img]
(Klikk på bildet for å se utvalget til Louis)

[img]http://img.skitch.com/20100718-khkubya5 ... jn6mhj.jpg[/img]
(Klikk på bildet for å se utvalget til Louis)
Re: Gammelgutts gjøren og laden.
Bullfighter har regndresser opp i 8 XL, men de blir "litt" lange. om jeg holder en slik dress i skuldrene og strekker armene opp så henger buksebena i gulvet.
Jeg trenger str. kort helfeit.

Jeg trenger str. kort helfeit.
- SheDevil
- Innlegg: 1910
- Registrert: 19 des 2008, 06:37
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
- Bosted: Sør-Trøndelag
Re: Gammelgutts gjøren og laden.
Tips til deg gammelgutt...
Om du trenger den utgaven at regnklær, kan du jo kjøpe to-delt.
Kjøp "riktig" størrelse for overkroppen og "riktig" størrelse for bena, problem løst...
Vi (jeg og Gizmodude) bruke to-delt fra Linstrand og er fornøyd med de utgavene.
Da er det bare å dra til nærmeste forhandler og prøv
Om du trenger den utgaven at regnklær, kan du jo kjøpe to-delt.
Kjøp "riktig" størrelse for overkroppen og "riktig" størrelse for bena, problem løst...
Vi (jeg og Gizmodude) bruke to-delt fra Linstrand og er fornøyd med de utgavene.
Da er det bare å dra til nærmeste forhandler og prøv

2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
- SheDevil
- Innlegg: 1910
- Registrert: 19 des 2008, 06:37
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
- Bosted: Sør-Trøndelag
Re: Gammelgutts gjøren og laden.
Det var et godt forslag, er imponert over aill kjøringa til gummelgutt jeg også..Onsløv skrev:CBRdama er vel journalist/skribent i et eller annet? Bikeport.no?
Kanskje hu kan skrive noen ord?
Kanskje jeg burde snakke litt med sjefen for å høre om hu sponser en tur ned til gammelgutt, ta noen bilder av han og kjøredoningen

Er jo selvfølgelig en god unnskyldning for meg å bruke biken min også

2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
Re: Gammelgutts gjøren og laden.
Har litte granne vanskeligheter med å mønstre den store sympatien for ditt nedslitt kjede. Da du ville ha fordrevet så minte jeg deg på at idellt sett så burde du bytte for og bakdrev samtidig. Og som slitesterkt kjede så burde du vurdere cross kjede. Men det har du sikkert glemt... Og det fantastiske verkstedet du skryter av, de må ha sett situvasjonen med kjedet da de byttet bakdemperen din ? Og ikke et j¤¤¤a ord sa de. Surret med simmeringene imponerte ikke heller. Sorry Gammelgutt, jeg er ikke videre imponert av verksted valget.
Jeg har foreslått et godt verksted hvor du får gode råd,godt arbeid og deler til ok pris. Litt utfor allfarvei for deg men du har gratis lokaltransport her. Jan er rask og han er flink,selv om han er svensk
Hyosung er relativt ukjent for ham, som for de fleste andre inkl. Hyosung forhandlerene, men han er garantert raskere enn forhandlere verkstedene. Gode råd gir han gratis og ikke suger han pengene ut av lomma på deg heller. Ring nå 40 20 24 24 og bestill bakdrev og cross kjede så du er på veien igjen snøggast råd. Du får sikkert kaffe mens du venter. Og kona hans er skikkelig hyggelig hun og. Hun er lokal produksjon og kjører Laverda hvis jeg husker feil 
Jeg har foreslått et godt verksted hvor du får gode råd,godt arbeid og deler til ok pris. Litt utfor allfarvei for deg men du har gratis lokaltransport her. Jan er rask og han er flink,selv om han er svensk


Re: Gammelgutts gjøren og laden.
Jeg bruker kun X kjede for 600 ccm til Cagges fryktinngytende 34 hk
Det holder godt. På Viagraene brukte jeg og X kjeder. Dette nymotens O ring kjeder er mere trøbbel enn moro spør du meg.

Re: Gammelgutts gjøren og laden.
Den røde skriften er mine svar.Pollti skrev:Har litte granne vanskeligheter med å mønstre den store sympatien for ditt nedslitt kjede. Da du ville ha fordrevet så minte jeg deg på at idellt sett så burde du bytte for og bakdrev samtidig. Jeg har da ikke montert det nye framdrevet ennå, har spart det til jeg skal ha nytt kjede. Og det var ikke 15 tenner slik jeg ønsket, men et originalt 14 tenners.Og som slitesterkt kjede så burde du vurdere cross kjede.Har et D.I.D Xringkjede, som har gått 28000 km. Men det har du sikkert glemt... Og det fantastiske verkstedet du skryter av, de må ha sett situvasjonen med kjedet da de byttet bakdemperen din ? Og ikke et j¤¤¤a ord sa de. Men det er jo en måned siden sykkelen var på verksted, har jo kjørt 11000 km siden da. Surret med simmeringene imponerte ikke heller. Sorry Gammelgutt, jeg er ikke videre imponert av verksted valget.
Jeg har foreslått et godt verksted hvor du får gode råd,godt arbeid og deler til ok pris. Litt utfor allfarvei for deg men du har gratis lokaltransport her. Jan er rask og han er flink,selv om han er svenskHyosung er relativt ukjent for ham, som for de fleste andre inkl. Hyosung forhandlerene, men han er garantert raskere enn forhandlere verkstedene. Gode råd gir han gratis og ikke suger han pengene ut av lomma på deg heller.Lillebror tar heller ikke betalt for råd, og han er billig. Ring nå 40 20 24 24 og bestill bakdrev og cross kjede så du er på veien igjen snøggast råd. Har bestilt nytt D.I.D Xringkjede og bakdrev (Monsterbike), og det koster ikke mer enn hos Richard. og det skulle heller ikke ta mange dagene.Du får sikkert kaffe mens du venter. Og kona hans er skikkelig hyggelig hun og. Hun er lokal produksjon og kjører Laverda hvis jeg husker feil
Jeg smurte kjedet idag først med noe tynt smørende, penetrerende og fuktfortrengende smøremiddel, deretter Bilremas kjedespray, ikke en lyd fra kjedet i dag.

Re: Gammelgutts gjøren og laden.
Jeg skal en tur til Fannrem snart, bare det blir bra vær, foreløpig er ikke varselet bra.cbrdama skrev:Det var et godt forslag, er imponert over aill kjøringa til gummelgutt jeg også..Onsløv skrev:CBRdama er vel journalist/skribent i et eller annet? Bikeport.no?
Kanskje hu kan skrive noen ord?
Kanskje jeg burde snakke litt med sjefen for å høre om hu sponser en tur ned til gammelgutt, ta noen bilder av han og kjøredoningen![]()
Er jo selvfølgelig en god unnskyldning for meg å bruke biken min også
- SheDevil
- Innlegg: 1910
- Registrert: 19 des 2008, 06:37
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
- Bosted: Sør-Trøndelag
Re: Gammelgutts gjøren og laden.
Du får gi et hint om du skal opp til trøndelag, det må vi få samordne på noen måteGammelgutt skrev:Jeg skal en tur til Fannrem snart, bare det blir bra vær, foreløpig er ikke varselet bra.cbrdama skrev:Det var et godt forslag, er imponert over aill kjøringa til gummelgutt jeg også..Onsløv skrev:CBRdama er vel journalist/skribent i et eller annet? Bikeport.no?
Kanskje hu kan skrive noen ord?
Kanskje jeg burde snakke litt med sjefen for å høre om hu sponser en tur ned til gammelgutt, ta noen bilder av han og kjøredoningen![]()
Er jo selvfølgelig en god unnskyldning for meg å bruke biken min også

2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
- Globe
- Innlegg: 4957
- Registrert: 22 aug 2009, 10:14
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Gammelgutts gjøren og laden.
Skal gammelgutt til Trøndelagen, ja da må vi ha et minitreff :[-o< 

Re: Gammelgutts gjøren og laden.
Har en kamerat på 93 på Fannrem, må vel ta en tur og hilse på mens han lever.
- SheDevil
- Innlegg: 1910
- Registrert: 19 des 2008, 06:37
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
- Bosted: Sør-Trøndelag
Re: Gammelgutts gjøren og laden.
Da trur æ det e snart på tide jaGammelgutt skrev:Har en kamerat på 93 på Fannrem, må vel ta en tur og hilse på mens han lever.

2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil