Har (heldigvis?) fått svar fra noen flere jenter enn som såRottenikken skrev:..hehe, nok av overhjelpsomme mannfolk her, ser jeg, Guro, og et svar fra en jente som er fra Larviksområdet![]()
Skal sjekke den ut, tusen takk :-)Globe skrev:Hei, fant denne "landsdekkende" klubben MC-Budeiene, det kan jo også være en ide' for å komme i kontakt med flere "bikergirls"
Snill Vaffel skrev:CBR Dama .....Antar at det var meg du ref. til ??
(Kansje jeg skulle ha bytta nick)
Tja, Senior mc avd. Buskerud treffes på Langebru hver Søndag kl 1100 og onsdagskvelder rundt klokka fem .Guro78 skrev:Har (heldigvis?) fått svar fra noen flere jenter enn som såRottenikken skrev:..hehe, nok av overhjelpsomme mannfolk her, ser jeg, Guro, og et svar fra en jente som er fra Larviksområdet![]()
;)
Men tatt i betraktning at vi (mc interesserte-hunkjønn) er underrepresentert i antall så måtte jeg nesten regne med det. DESSUTEN har mange av de svarene jeg har fått, fra nettopp mannfolk, vært både informative og hjelpsomme; synes det er veldig hyggelig at de har brukt så mye tid på å finne diverse linker, osv!Så takk skal dere alle ha!!
![]()
![]()
Enn du, selv da? Har du noe å bidra med i den sammenhengen?;) :-)
Tanken er god, men for min egen del (som er den eneste jeg kan snakke for, hehe) krasjer det innimellom med turnusjobbingen min..Gammelgutt skrev:Søndag idag, Smia er vel åpen. Jentene fra Drammensområdet her på foumet. ta en tur da vel så treffer dere kanskje likesinnede?.
Å ja da, først Langebru, deretter innom Dexter og så Smia.Guro78 skrev:Tanken er god, men for min egen del (som er den eneste jeg kan snakke for, hehe) krasjer det innimellom med turnusjobbingen min..Gammelgutt skrev:Søndag idag, Smia er vel åpen. Jentene fra Drammensområdet her på foumet. ta en tur da vel så treffer dere kanskje likesinnede?.
Enn du selv? Fått deg en tur og en prat? :-)
Erling skrev:heheh Vixen..![]()
Er du klar over hva nicket ditt betyr på tysk?
... tanken slo meg også gettGuro78 skrev:Hehe, tygdekraften innhenter oss alle, skal jeg si deg;)
Forresten interessant hvordan tematikken i innleggene under et emne ofte skliiir ut ("tog du an"??;) ) etterhvert, hehe