Spurte du Onsløv'en om september-treffet, forresten?
Ville være veldig hyggelig om han kom

Yes!!Globe skrev:Han hadde satt av helga.......til treff!! :=D>
Det er helt korrekt påpekt, Globe. Men for en Bergenser, så var ikke været etter regelboka heller
Ja, vi fikk jo testet hvor "bra" denne var. Med direkte innslag på reléet, fant vi ut at det var best å huske på å parkere med gearet i friVi hilste og småsnakket litt om feiretur, vær og føre...slik en skal starte en konversasjon. Onsløv viste meg sin noe provisoriske startknappløsning som var mekket i løpet av dagen. Han hadde mistet "kontakten" med startknappen på Yamahaen, men dette var nå løst via en "kjapp-løsning"![]()
Kremt, va det nå det jeg sa?Globe skrev:AJ skrev:Spurte du Onsløv'en om september-treffet, forresten?
Ville være veldig hyggelig om han kom
Han hadde satt av helga.......til treff!! :=D>
Neida, ikke sær.....bare helt Globe, du hadde jo en cruiser som du polerte mer enn det du kjørte den..Globe skrev:Er på Kypros....har bil/Mc/Scooterutleie rett ved her vi bor. Var å sjekket forholdene på utleie, men må si at det de hadde ga meg mer lyst til å vaske og polere enn til å kjøre....og det blir vel litt sært??![]()
Globe skrev:Du sier noe Godtvoksen
...men jeg polerer fortsatt jeg
...cruiser gjør jeg også
Litt usikker. Må innrømme det...Gammelgutt skrev:Men er du trygg på innholdet i retten?.
Deksel, du lzm
Helst et som viser mage-platens effekt under kjøringKentR skrev:Regner med at det kommer noen filmsnutter fra tr.heim's traktene snart å da![]()