Det er klubbhuset sitt det tenker jegErling skrev: Skiltet ser du på vedlagte bilde..og jommen var det ikke en bunke visittkort fra MCsiden der også...![]()

Det er klubbhuset sitt det tenker jegErling skrev: Skiltet ser du på vedlagte bilde..og jommen var det ikke en bunke visittkort fra MCsiden der også...![]()
jupp.. og det er berre lækkertmekkern skrev:må vel værra Væ`ddalen det...
Smia er topp! Håper dere får en fin tur. Vi pakker og kjører oppover mot Ålesund i dagrogg skrev:Siste nytt fra Smia MC, sån mitt i ferietiden. Vi holder åpent alle søndagen i juli.
Her er det bare å legge kursen utover Drammensfjorden og opplev den varme og gode atmosferen som er hos oss.
Flere og flere forumister er å treffe der.
Jeg for min del er i dyp feriemodus, og pakker sykkel i kveld for en tur til Møre..
I bil eller på motorsykkel...Dexter skrev:Smia er topp! Håper dere får en fin tur. Vi pakker og kjører oppover mot Ålesund i dagrogg skrev:Siste nytt fra Smia MC, sån mitt i ferietiden. Vi holder åpent alle søndagen i juli.
Her er det bare å legge kursen utover Drammensfjorden og opplev den varme og gode atmosferen som er hos oss.
Flere og flere forumister er å treffe der.
Jeg for min del er i dyp feriemodus, og pakker sykkel i kveld for en tur til Møre..Skal innom bl.a. Geiranger og Trollstigen
Dexter skrev:eeeeh, vi kjører bil. Er nå framme i Ålesund. Slik som været har vært tenker jeg det er greit at vi kjørte bil. Det gikk ras bak oss eller der vi hadde kjørt ifølge nyhetene i morges, det var elver over veien flere steder og antydning til oversvømmelse, vi turte derfor ikke stoppe før vi hadde kommet forbi en del av de kristiske stedene og funnet et tilsynelatende flatt sted å sove. Soving foregikk bak i bilen... fy for et vær! Lyn og torden å det regna smådjevler!
Om været blir brukbart blir det enten tur til Vinjerock i Jotunheimen eller en langt kortere tur med en kompis, som dessverre ikke har fått kjørt så mye i år, til Lensemuseet i Fetsund.Dexter skrev:Da er det snart søndag! Er det åpent på Smia i morgen? Kjører en tur likevel jeg dersom været er bra. Det er meldt sol fra skyfri himmel da...
Noen som vil være med?