Jeg har hatt lappen i en del år nå, men pga ymse årsaker har det ikke blitt noe særlig med kjøring på mange år. Har heller aldri hatt en egen mc. Nå er det jaggu på tide!! Kjempelei av å kjenne kriblingen på våren og ikke kan gjøre noe fysisk ut av det!! Det jeg gjerne vil ha litt tips om er HVA slags mc jeg burde kikke etter. Jeg er rimelig grønn på hva som fins for meg der ute.
Noen harde fakta om meg :-)
Jeg er en passe høy dame (174 cm) som ikke har problemer med å rekke ned, men foretrekker at jeg lett kan plasserer hele fotbladet på bakken.
Vil ha en mc som er komfortabel til langkjøring, og som klarer litt fart med oppakning.
Målet mitt er ikke en R-sykkel, da jeg ikke er en kjører som lengter etter å prøve meg på bane :-) er nok en typisk "damekjører", men liker å gi litt ekstra på gassen der det er oversiktlig nok til det.
Jeg har falt litt for Honda 700 Deaville og den nye modellen fikk jo mye skryt i siste Bike Touring, men den ligger en god del over min prisklasse, som er helst ikke over 60.000,-.
Jeg liker ikke HD...og det er mye pga sittestillingen.
Dette ble mye skriverier gitt....håper noen tar seg tid til å svare meg. Er veldig mottagelig for andres meninger!!! Føler jeg må lære meg litt før jeg kjøper min første mc :-)