Er en 37 år gammel utflyttet trønder som nå har kommet sørover til varmen i Oslo. Trondheim er en kjempeby, men ny arbeidsgiver gjorde flyttingen nødvendig for et halvår siden. Har ennå ikke hatt tid til å bryte alle bånd ennå, så bor i lånt palass.
Kjørte opp til sykkel for 5 år siden, etter lang tids ønske. Har kjørt en del sykkel før det, hadde til og med en Fj1100 en stund. Men med nytt førerkort ble det en privatimportert(Fra søta bror) Kawa Er6n som valget falt på. Har vært og prøvekjørt en drøss med sykler etterpå, men har aldri byttet da jeg bestandig synes Er-6 er best til mitt bruk. Senest hadde jeg en 6 timers prøvetur på en Cb 1000R, men fortsatt er jeg mest imponert av billigsykkeln.
Har nå kjørt ca 30 000 på tre år, og stortrives på veien. Har vært på en del lange turer, den lengste kom vel opp i 950km på en dag, men synes småturene på en tre-fire timer er morsomst.
Sånn som denne i går
Har hengt rundt på forumet her et par år, kost meg med det som skrives, og måtte jo til slutt bli en del av det hele. Til dere som har hjulpet meg uten å få takk:
Takk