VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Pollti

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Pollti »

Erling skrev:
mekkern skrev:
Kremt.... både mekkern og undertegnede, har omsider nådd den høye alder og dermed ett såkalt "veikryss i livet", hvor man må ta opp til vurdering... er mat bedre enn kvinnfolk? :oh

Atte, her må du kombinere det beste fra 2 verdener. Jeg er ikke et sekund eldre enn dere og henger fortsatt med selv om Dexters Gravitasjonsfelt nærmer seg med stormskritt. Fysst kvinnfolk. Så er det å herje innpå med usunn mat i svære mengder. Så er det visst tilbake til Fysst Kvinnfolk igjen. Middagslur eller kveldslur, men det hender nok at jeg sover over After Bar Opplæringa klages det på. Men hun klager ikke på morrakvisten, da er det protester. Da går hørselen automatisk av. :knegg :knegg Innimellom ihvertfall :scratch

Gammelgutt

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Gammelgutt »

Erling skrev:
mekkern skrev:ÅÅÅÅÅÅH....Flesk og duppe... :yeyeye
hmmmm :mk
Kremt.... både mekkern og undertegnede, har omsider nådd den høye alder og dermed ett såkalt "veikryss i livet", hvor man må ta opp til vurdering... er mat bedre enn kvinnfolk? :oh
Mat er i alle fall lettere tilgjengelig og i lengden sikkert også billigere. :-k

mekkern
Innlegg: 7656
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av mekkern »

Kunsten er vel å balansere dette....da for mye av damer og eller mat gir bivirkninger.. ;e
Har prøvd overdoser av begge deler-men værst å takle abstinensene etter mat så jeg sprekker stadig... :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Dexter »

Hei og hopp! Da er det snart tirsdag igjen. Jeg håper å få tatt meg en tur i morgen. Er det noe flere her som har tenkt seg den veien?
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
OleB
Innlegg: 641
Registrert: 15 aug 2009, 19:32
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA - 2011
Sted: Østfold

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av OleB »

Dexter skrev:Hei og hopp! Da er det snart tirsdag igjen. Jeg håper å få tatt meg en tur i morgen. Er det noe flere her som har tenkt seg den veien?
Med alle forbehold om vær, familesituasjoner og annet som kan tenkes å dukke opp.....
hadde vært grådig moro med en tur på den siden ;e
tar det "på gehør" utover dagen i morra..... :notlistening
-------------------------
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.

Brukeravatar
LaE
Innlegg: 11
Registrert: 17 jul 2010, 22:35
Motorsykkelen din: Honda VFR800F
Sted: Midt mellom sjø og skog

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av LaE »

Mulig jeg triller en tur over, må se an når jeg er ferdig på jobb :-)
Keep the rubberside down!

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Dexter »

LaE skrev:Mulig jeg triller en tur over, må se an når jeg er ferdig på jobb :-)
Glimrende!

Jeg blir vel å kjøre slik at jeg er der i 18 tida
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Togmannen
Innlegg: 121
Registrert: 23 jul 2010, 11:53
Motorsykkelen din: Kawa Ninja1000Sx, Kawa Er-6n 2007
Sted: Oslo

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Togmannen »

Hei,

(Aner ikke i det hele tatt hvor Vindfjelltunet er, men kan ikke noen av dere føre det opp i det ypperlige medlemskartet/stedskartet?)

Tok meg friheten til selv å oppdatere kartet jeg. Hvis det ikke er i orden si ifra. La inn hjemmeside og Gps referanse.

Sånn.. Fin værmelding for i morra. Kunne tenkt meg å være med hvis det er noen fra Oslo som skal utover. Kjører uten kart og Gps og da er det kjekt med kjentmann. Særlig om en ikke har lyst til å kjøre firefelts vei, men litt mere svingete og mc-vennlig. Ikke noen racer heller. :prop:

Gogle sier 2 timer fra Oslo over Hokksund, så må vel dra litt over 4. Noen tips på veien om fine steder og sånn?
Kjør som om ingen andre ser deg.

Kawasaki Ninja 1000 Sx 2020
Kawasaki Er-6n 2007

X-Honda Vfr 800 2009

mekkern
Innlegg: 7656
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av mekkern »

har planer om en tur jeg også...reiser litt tidlig så jeg kan kjøre litt sikksakk her fra Lier.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Togmannen
Innlegg: 121
Registrert: 23 jul 2010, 11:53
Motorsykkelen din: Kawa Ninja1000Sx, Kawa Er-6n 2007
Sted: Oslo

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Togmannen »

Kjempefint! :thumleft (Håper du mente meg..)

Når skal jeg være ute hos deg? (Goggle sier 35 min kjøretid.)

Står det Sylling/Tranby på avkjørselen?
Kjør som om ingen andre ser deg.

Kawasaki Ninja 1000 Sx 2020
Kawasaki Er-6n 2007

X-Honda Vfr 800 2009

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Dexter »

Togmannen skrev:Hei,

(Aner ikke i det hele tatt hvor Vindfjelltunet er, men kan ikke noen av dere føre det opp i det ypperlige medlemskartet/stedskartet?)

Tok meg friheten til selv å oppdatere kartet jeg. Hvis det ikke er i orden si ifra. La inn hjemmeside og Gps referanse.

Sånn.. Fin værmelding for i morra. Kunne tenkt meg å være med hvis det er noen fra Oslo som skal utover. Kjører uten kart og Gps og da er det kjekt med kjentmann. Særlig om en ikke har lyst til å kjøre firefelts vei, men litt mere svingete og mc-vennlig. Ikke noen racer heller. :prop:

Gogle sier 2 timer fra Oslo over Hokksund, så må vel dra litt over 4. Noen tips på veien om fine steder og sånn?
Du kan kanskje koble deg på mekkern da, som er lommekjent fra Lier og den veien mot Vindfjelltunet. Jeg skal legge det i kartet også, det var et godt forslag!
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38173
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av AJ »

Togmannen skrev:
Tok meg friheten til selv å oppdatere kartet jeg. Hvis det ikke er i orden si ifra. La inn hjemmeside og Gps referanse.
Helt i orden og flotte greier, Togmannen :thumleft
Har lagt inn deg selv også ser jeg. Bra!
Du bor jo slik til at det er gode muligheter å slenge seg med på tur - både innover i landet mot her vi bor ikke så langt unna Randsfjorden og kanskje også Vormsund og nedover mot Drammen, Smia, Hurum og selvfølgelig også Vindfjelltunet!
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Gammelgutt

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Gammelgutt »

Togmannen skrev:Hei,
Kunne tenkt meg å være med hvis det er noen fra Oslo som skal utover. Kjører uten kart og Gps og da er det kjekt med kjentmann. Særlig om en ikke har lyst til å kjøre firefelts vei, men litt mere svingete og mc-vennlig. Ikke noen racer heller. :prop:

Gogle sier 2 timer fra Oslo over Hokksund, så må vel dra litt over 4. Noen tips på veien om fine steder og sånn?
Jeg er hjemme igjen fra trøndelagsturen og starter fra Sandvika, kan dra klokken når som helst. :prop:

Brukeravatar
Togmannen
Innlegg: 121
Registrert: 23 jul 2010, 11:53
Motorsykkelen din: Kawa Ninja1000Sx, Kawa Er-6n 2007
Sted: Oslo

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Togmannen »

Da blir vi iallefall flere enn 1 :D

Skal vi avtale i morgen eller møtes hjemme hos mekkern hvis han skulle være med og? Goggle sier 1.45 fra Lier, dvs. ca 16.30 hos mekkern?

Bestem dere som kan veien :-)
Kjør som om ingen andre ser deg.

Kawasaki Ninja 1000 Sx 2020
Kawasaki Er-6n 2007

X-Honda Vfr 800 2009

Gammelgutt

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Gammelgutt »

Regner med at jeg kjører fra Sandvika over Sollihøgda og ned Skaret til Lier.

Svar