Nå kan det jo hende at det kommer en bataljon fra Trøndelag også, så det kan jo hende du må trå til å lage ekte trøndersodd...Gammelgutt skrev:Jeg lager den vel ikke så råsterk men hver og en kan jo pøse på med karry etter egen mage.

Nå kan det jo hende at det kommer en bataljon fra Trøndelag også, så det kan jo hende du må trå til å lage ekte trøndersodd...Gammelgutt skrev:Jeg lager den vel ikke så råsterk men hver og en kan jo pøse på med karry etter egen mage.
Hehehe, vi får nå se om det har noe ekstra virkning. Kan jo minne hu på om hvem som kom med den grønne fine "palmen" vi nå har i stuaGlobe skrev:
TIl Dexter: Var det noe ala dette du tenkte på?
ejs skrev:![]()
3-5 september.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, jeg ymtet frempå det litt tidligere uten å få noe svar egentlig, men da bryr jeg meg ikke om det så bare legger jeg ut en interesseliste. Forslag til kolonner eller lik den jeg lagde til evike-treffet?Globe skrev:Dexter, du fikser vel en slik liste du kan legge inn i post 1? Vært moro å se hvem som ha rmeldt sin interesse
Bubbu kan jo øvelseskjøre?Globe skrev:Har booket meg inn på et rom i huset som Godtvoksen har leid. Jeg reiser sammen med Jolly_Jumper, og muligens Bubbu (om han nå får kjørt opp i tide :-) )
Onsløv skrev:Har nå noe usikkert lagt meg inn i skjemaet som oppdateres sånn helt plutselig.
Bubbu kan jo øvelseskjøre?Globe skrev:Har booket meg inn på et rom i huset som Godtvoksen har leid. Jeg reiser sammen med Jolly_Jumper, og muligens Bubbu (om han nå får kjørt opp i tide :-) )