Setter meg ned etterpå og leser det Globe har lagt ut fra tuen så langt. Gleder meg!

Kommer vel til å skrive litt selv også, tenker jeg...

--- siden du, når du nevner Aj og Dexter sine innlegg og deretter flirer og ler så skjønner jeg at du ikke har så mye tro på de versjoneneGlobe skrev:Da har også jeg kommet meg hjem etter turen. Turen er ikke ferdig før Dexter melder om sin hjemkomst! Han hadde 18 mil mer enn meg fra Dombås før han sto på trappa hjemme, så han trenger nok enda et par, tre timer før han kan kalle turen for avsluttet![]()
Nå er det utpakking og endel redigeringsjobb som skal til før jeg kan lage et lite tureferat for de som er interessert i å lese det. Regner med at AJ og Dexter også bidrar med noen av "sine versjoner".![]()
Gammelgutt har gitt sitt bidrag ser jeg, bra!!
Bra! Godt at du er kommet trygt hjem igjen til dine, DexterDexter skrev:Sånn, da er jeg kommet hjem. Litt sliten, men like blid -
Først: Godt å høre dere er alle kommet vel hjem.Dexter skrev: Kan sånn umiddelbart si at jeg har kommet til en erkjennelse... jeg har feil sykkel... må nok bytte, så DEN avgjørelsen er tatt... rart hvordan en får så mye tid til å tenke når en sitter i time etter time på en motorsykkel![]()
Nei, jeg ser ikke primært etter TDM... men driver å ser etter forskjellige alternativer...OleB skrev:Først: Godt å høre dere er alle kommet vel hjem.Dexter skrev: Kan sånn umiddelbart si at jeg har kommet til en erkjennelse... jeg har feil sykkel... må nok bytte, så DEN avgjørelsen er tatt... rart hvordan en får så mye tid til å tenke når en sitter i time etter time på en motorsykkel![]()
![]()
Har du blitt bitt av den der TDM-basillen du også nå??Fælt som det byttes sykler om dagen.....
Hvem gjør vel ikke det egentligDexter skrev:Nei, jeg ser ikke primært etter TDM... men driver å ser etter forskjellige alternativer...OleB skrev:Først: Godt å høre dere er alle kommet vel hjem.Dexter skrev: Kan sånn umiddelbart si at jeg har kommet til en erkjennelse... jeg har feil sykkel... må nok bytte, så DEN avgjørelsen er tatt... rart hvordan en får så mye tid til å tenke når en sitter i time etter time på en motorsykkel![]()
![]()
Har du blitt bitt av den der TDM-basillen du også nå??Fælt som det byttes sykler om dagen.....
Ikke jeg heller... så jeg vet ikke helt hvordan dette skal ende... ender vel med at lille grønne blir solgt åsså har jeg likevel ikke råd til ny sykkel så da blir det ingenting da i ørten år mens jeg prøver å spare... *sukk*OleB skrev:Hvem gjør vel ikke det egentligDexter skrev:Nei, jeg ser ikke primært etter TDM... men driver å ser etter forskjellige alternativer...OleB skrev:Først: Godt å høre dere er alle kommet vel hjem.Dexter skrev: Kan sånn umiddelbart si at jeg har kommet til en erkjennelse... jeg har feil sykkel... må nok bytte, så DEN avgjørelsen er tatt... rart hvordan en får så mye tid til å tenke når en sitter i time etter time på en motorsykkel![]()
![]()
![]()
men jeg har ikke bankkonto som er tilpasset sånne utskeielser for tiden
OleB skrev:men jeg har ikke bankkonto som er tilpasset sånne utskeielser for tiden
Så, så. Plutselig dukker det opp løsninger og dere sitter der med "nye" sykler. De utroligste ting skjer når man minst venter detDexter skrev:Ikke jeg heller... så jeg vet ikke helt hvordan dette skal ende... ender vel med at lille grønne blir solgt åsså har jeg likevel ikke råd til ny sykkel så da blir det ingenting da i ørten år mens jeg prøver å spare... *sukk*
Dexter skrev:OleB skrev:Dexter skrev:Ikke jeg heller... så jeg vet ikke helt hvordan dette skal ende... ender vel med at lille grønne blir solgt åsså har jeg likevel ikke råd til ny sykkel så da blir det ingenting da i ørten år mens jeg prøver å spare... *sukk*OleB skrev:Hvem gjør vel ikke det egentligDexter skrev:![]()
men jeg har ikke bankkonto som er tilpasset sånne utskeielser for tiden