Dobbeltgrattis til deg, NatroN

Nei dæven, her blir jeg gratulert og så får jeg det ikke med meg! Hvor i all verden er den funksjonen som gjør at jeg får beskjed om alle uleste emner, må finnes et sted...Globe skrev:To bursdager i dag også gitt....tid for feiring![]()
Til bherman![]()
Gratulerer med daaaaaaaan!
bherman
![]()
Hehe, ja det kan være masse å få med seg. Du kan abonnere på de emner du vil ha varsling om, eller du kan trykke på "Uleste innlegg" knappen så får du alle de som du ikke har lest. Det kan jo fort bli litt mer enn du kanskje ønsker å lese, men det er den funksjonen jeg bruker mest. Da får jeg opp kun de meldingene jeg ikke har lest siden sist jeg var inne. Praktisk! Er det noen emner jeg spesielt ønsker å følge med på så velger å abonnere på det. Det er mulig å abonnere på bare emne eller et helt forum. Du kan behandle disse abonnementene dine i Brukerkontrollpaneletbherman skrev:Nei dæven, her blir jeg gratulert og så får jeg det ikke med meg! Hvor i all verden er den funksjonen som gjør at jeg får beskjed om alle uleste emner, må finnes et sted...Globe skrev:To bursdager i dag også gitt....tid for feiring![]()
Til bherman![]()
Gratulerer med daaaaaaaan!
bherman
![]()
Ah, den hadde jeg ikke tenkt på :)Dexter skrev: Hehe, ja det kan være masse å få med seg. Du kan abonnere på de emner du vil ha varsling om, eller du kan trykke på "Uleste innlegg" knappen så får du alle de som du ikke har lest.
Trettifemten er ikke bare å spøke om!Globe skrev:Mange takk for mange hyggelige gratulasjoner i dag.
Det er en stor dag for meg dette da jeg, tross alt, har ventet i 45 år på denne dagen![]()
Mange takk alle sammen!!