Honda VFR
Kanskje han kikker på en ... XJ 900Globe skrev:Jeg stemmer for noe......med en STEMMEgaffel
Den har vel heller ikke 21 liters tank, så da tror jeg ikke det er den heller.cheron skrev:Blackbird...
Pytt, steike tøff sykkel!Snikkeren skrev:Den har vel heller ikke 21 liters tank, så da tror jeg ikke det er den heller.cheron skrev:Blackbird...
Skal ikke krangle på det. Men trodde vi prøvde å finne ut hvilken sykkel han faktisk tenker på???cheron skrev:Pytt, steike tøff sykkel!Snikkeren skrev:Den har vel heller ikke 21 liters tank, så da tror jeg ikke det er den heller.cheron skrev:Blackbird...
Multistrada hadde vært no ja Æ va å kikka på den og satt på den ogAJ skrev:...
Eller kanskje Dexter har kikket på italienske sykler. Som f.eks. Multistrada!?![]()
Ække godt å si hva den gutten ender opp med, nei...
Fazer har jeg allerede foreslått, men det ble avkreftet.Banditmannen skrev:Yamaha Fazer 1000(2001-2005) oppgies noen steder å ha en tank på 21 liter(andre steder 19)
Suzuki Hayabusa har vist også 21 liters tank, men jeg tror mer på Fazer...
Snikkeren skrev:Yamaha FZS 1000 Fazer?Dexter skrev:Hehe, ja ikke sant. den er på over 800ccm... den egner seg bra for tur, med 1 eller 2 på, med og uten bagasje/bokser. Den har dessverre ikke ABS. Ulv i fåreklær...?Snikkeren skrev:Kan jo lufte alternativene her, så kan vi besserwissere komme med enda bedre forslag.Kjent og vanlig fabrikant. 21 liters tank
Dexter skrev:Det er nok ikke et dårlig forslag. Kommer vel bl.a. an på om et høvelig eksemplar dukker opp til rett pris.