Var den planlagt på forhånd...eller bare "ble den sånn" ?

13.000 km på 2 og en halv måned

Du trives på BMW'n skjønner jeg

Virkelig hærlig med slike impulsturer!!EtronX skrev:Turen ble til på vegen. Skulle vel egentlig en tur til Hof MC, men etter kaffen i Sandefjord fant nevøen og jeg ut at fergen gikk til Strömstad. Kr. 150 per snute. På hjemvegen lot vi GPSen finne vegen. Valgte bort motorveier og da ble det sånn![]()
Høres veeeldig bra ut!!EtronX skrev:På mandag eller tirsdag blir det opp Setesdal, over Dalen til Rjukan og hjem igjen.
"QIML" - Fin denEtronX skrev:GSen stortrives jeg på. Den er konge å kjøre. Av langturer har jeg og QIML (quinden i mitt liv) hatt en tur til Brønnøysund og så en tur til Finnmark. Begge nyter maskinen
Tar gjerne en kopp nestegangBr.sund sier du......neste gang du/dere er i regionen, må dere stikke snuten innom her på Byåsen,Trondheim , om ikke annet enn for en kaffepause
Den går utmerket på grus, denSnikkeren skrev:Hvordan er TDM'en på grus? Det er jo ikke akkurat en utpreget grusbuser.
Det er veg(u)vesenet som har vært ute og lappet sprekker, så at de holdt på da vi kjørte utover. Det har nok vært mere av slike reparasjoner i år pga. den kalde vinteren som gav mye telehiv og sprekker.RuneMC skrev: MEN en liten advarsel til de som kjører fra Sætre via Klokkarstua og mot Drammen, der var det tydeligviset kjøretøy som hadde lekket mye med olje. Ganske bred svart stripe relativt midt i kjørefeltet mesteparten av strekningen. Det var strødd på noe pulver også, men klart en fordel å kjøre motsatt vei som jeg gjorde siden det kjørefeltet var OK (dvs Hyggen - Klokkarstua - Sætre).