Dexter skrev:Da har MCsiden fått ny moderator!
Vi gratulerer
cbrdama så mye med forfremmelsen. Forumet har hatt behov for kvinnelig moderator og
cbrdama - Mona har etter noe tankevirksomhet takket ja til å være med å bidra her på MCsiden.no
Mona kommer til å presentere seg selv og skrive noe velvalgte ord i dette emnet slik at vi alle kan bli litt bedre kjent med den nye grønnkledde

Nå er hun jo ikke ny her på forumet, men vi tør å høre litt mer om henne og fra henne
Lykke til Mona, dette blir kjempebra!
Tusen takk for den gode mottakelsen, setter pris på det
Synes det var moro å bli spurt om jeg ville ta på meg oppgaven med å være moderator her på forumet og må vel si jeg er litt spent på de utfordringene som kan komme men, som det er nevnt lenger oppe, er jo dere i utgangspunktet snille jenter og gutter og slik sett blir det jo kanskje en enkel oppgave.
Selv kjørte jeg opp i 1987 men ble ikke en aktiv biker før nå i de siste syv årene da jeg tok på meg oppgaven med å øvelseskjøre med ei venninne som ville kjøre opp. Som takk for hjelpa, fikk jeg låne motorsykkelen hennes i en uke og da var det gjort gitt....
Kjører noen mil i løpet av et år og føler at alle milene som rulles på, er balsam for sjelen. Bilder blir tatt og blir blant annet lagt ut på Naf Mc Trondheim sin Facebook side, men burde vel strengt tatt legge ut noen her også nå, slik at dere også får tatt del i min og min bedre halvdel
Gizmodude mc-hverdag.
Har ingen planer om å fylle skoene til noen andre, er bare meg selv og det er ikke bare, bare