I går skulle vennina mi og jeg ut og kjøre tur sammen. De har 1 stk Ducati og 1 stk Honda 600 vbr til disposisjon

Jeg skulle få låne Hondaen mens hun skulle kjøre Ducati. Da hun prøvde å starte Ducatien bare hosta den litt...Skiften plugger i håp om at det skulle hjelpe men den gang ei

Da foreslo hun at jeg kunne ta meg en tur aleine hvis jeg turte??? Det var jo over 1 uke siden jeg tryna med sykkelen min så det var vel på tide kanskje at jeg tok en tur. Var litt ukomfortabel med sykkelen da den var helt annerledes i forhold til sittestillingen på min Shadow. Har også veldig vondt i kneet som fikk hard medfart i velten. Er ikke spesielt digg å bøye det slik man må på Hondaen. Men det var en utrolig morsom sykkel å kjøre

Et helt annet bunndrag på denne ja. Måtte en tur på motorveien for å prøve den skikkelig

Dette var gøy. Hadde det skikkelig morro!!! Selv om jeg måtte kjøre aleine.....Nå håper jeg får høre fra forsikringsselskapet mitt snart slik at jeg kan få meg sykkel snart igjen. Føler meg naken uten