Litt artig det slagordet/underteksten de hadde tidligere, stod alltid i sammenheng med firmanavn og logo:
"ABRA -Det dreier seg om lager"

Hehe, sant det, er moro med doble betydningerGlobe skrev:ABRA ja...de har det meste innen ulike lager![]()
Litt artig det slagordet/underteksten de hadde tidligere, stod alltid i sammenheng med firmanavn og logo:
"ABRA -Det dreier seg om lager"
hmmm...prestasjonsangsten melder seg nå..Globe skrev:Håper å kunne få et par tips av en av våre "Hoff Fotografer" her inne på MCsiden når vi gjennomfører Randsfjordtreffet. Ser frem til å treffe deg....GodtvoksenDer snakker vi en som kan ta bilder!!
Lager er bestillt. De skal byttes, så slipper jeg å sitte å høre om ulyden kommer tilbake.RuneMC skrev:Leverte bike'n på 30K service idag (kjørt drøyt 32K) og fikk tlf utpå dagen om at et par hjullager var helt gåene og at de måtte bestille opp deler - var visst såpass dårlige at det ville vært uforsvarlig å la meg kjøre hjem med dem.
Jeg har selvfølgelig ikke merket noenting... ikke at jeg er så nøye på "daglig kontroll" utover dekk/bremser og ellers sjekke at alt ser pent og rent ut...Senest igår lå jeg relativt flatt gjennom flere svinger her på Hurumlandet uten å merke noenting til denne feilen...
- så er vel noe i det du sier Pollti
Kjente meg godt igjen i det gliset og ivrigheten din Bubbu, moro å kjøre jaBubbu skrev:Har i dag vært på tur til (nesten) Tautra. Cbrdama og Gizmodude ringte meg 11:50 i dag å lurte på om jeg ble med på tur til Tautra. 12:10 var jeg på tur. Vi kom nesten frem til Taura, Klokken 13:50 sa Gizmodude at jeg burde snu nå for å rekke hjem til Trondheim til klokken 15:00. Jeg skulle på jobb da.Så da var det bare å snu å kjøre tilbake. 14:58 parkerte jeg sykkelen utenfor jobben. Å her sitter jeg å hører ene etter den andre sykkelen kjører forbi.
Kan dem ikke finne en anen vei å kjøre da så jeg slipper å høre dem. Bitt av basillen ja litt så
![]()
Morro ja. Gleder meg vær gang jeg skal til å fra jobb jo, da får jeg kjøre.cbrdama skrev:Kjente meg godt igjen i det gliset og ivrigheten din Bubbu, moro å kjøre jaBubbu skrev:Har i dag vært på tur til (nesten) Tautra. Cbrdama og Gizmodude ringte meg 11:50 i dag å lurte på om jeg ble med på tur til Tautra. 12:10 var jeg på tur. Vi kom nesten frem til Taura, Klokken 13:50 sa Gizmodude at jeg burde snu nå for å rekke hjem til Trondheim til klokken 15:00. Jeg skulle på jobb da.Så da var det bare å snu å kjøre tilbake. 14:58 parkerte jeg sykkelen utenfor jobben. Å her sitter jeg å hører ene etter den andre sykkelen kjører forbi.
Kan dem ikke finne en anen vei å kjøre da så jeg slipper å høre dem. Bitt av basillen ja litt så
![]()
cbrdama skrev:Da må du vel ut å prøvekjøre, for å "kjenne" hvordan den er på