Bubbu's Logg: PMS pakke

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Re: Bubbus Logg: TDM 900 kjøpt

Legg inn av Globe »

ABRA ja...de har det meste innen ulike lager :thumleft
Litt artig det slagordet/underteksten de hadde tidligere, stod alltid i sammenheng med firmanavn og logo:

"ABRA -Det dreier seg om lager" :D

Brukeravatar
SheDevil
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F

Legg inn av SheDevil »

Globe skrev:ABRA ja...de har det meste innen ulike lager :thumleft
Litt artig det slagordet/underteksten de hadde tidligere, stod alltid i sammenheng med firmanavn og logo:

"ABRA -Det dreier seg om lager" :D
Hehe, sant det, er moro med doble betydninger :D
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Pollti

Legg inn av Pollti »

På Cagge var lagerkulene flate og halvparten var borte uten at jeg merket noe. Det er "faren" når samme person kjører hele tiden, det skjer gradvis tilvenning til problemet som er under oppseiling. Også blir de fleste av oss lange i trynet når ting havarerer.
Ny sjåfør merker at det er noe galt.

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

Globe skrev:Håper å kunne få et par tips av en av våre "Hoff Fotografer" her inne på MCsiden når vi gjennomfører Randsfjordtreffet. Ser frem til å treffe deg....Godtvoksen :thumleft Der snakker vi en som kan ta bilder!!
hmmm...prestasjonsangsten melder seg nå.. :redface :8-[

Brukeravatar
RuneMC
Motorsykkelen din: '08 DL650A

Legg inn av RuneMC »

Leverte bike'n på 30K service idag (kjørt drøyt 32K) og fikk tlf utpå dagen om at et par hjullager var helt gåene og at de måtte bestille opp deler - var visst såpass dårlige at det ville vært uforsvarlig å la meg kjøre hjem med dem.

Jeg har selvfølgelig ikke merket noenting... ikke at jeg er så nøye på "daglig kontroll" utover dekk/bremser og ellers sjekke at alt ser pent og rent ut... :-J Senest igår lå jeg relativt flatt gjennom flere svinger her på Hurumlandet uten å merke noenting til denne feilen... :scratch - så er vel noe i det du sier Pollti :thumleft
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
Bubbu
Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R

Legg inn av Bubbu »

Har i dag vært på tur til (nesten) Tautra. Cbrdama og Gizmodude ringte meg 11:50 i dag å lurte på om jeg ble med på tur til Tautra. 12:10 var jeg på tur. Vi kom nesten frem til Taura, Klokken 13:50 sa Gizmodude at jeg burde snu nå for å rekke hjem til Trondheim til klokken 15:00. Jeg skulle på jobb da. ](*,) Så da var det bare å snu å kjøre tilbake. 14:58 parkerte jeg sykkelen utenfor jobben. Å her sitter jeg å hører ene etter den andre sykkelen kjører forbi. :sorry Kan dem ikke finne en anen vei å kjøre da så jeg slipper å høre dem. Bitt av basillen ja litt så :prop: :moi:
(The Beast )

Brukeravatar
Bubbu

Legg inn av Bubbu »

RuneMC skrev:Leverte bike'n på 30K service idag (kjørt drøyt 32K) og fikk tlf utpå dagen om at et par hjullager var helt gåene og at de måtte bestille opp deler - var visst såpass dårlige at det ville vært uforsvarlig å la meg kjøre hjem med dem.

Jeg har selvfølgelig ikke merket noenting... ikke at jeg er så nøye på "daglig kontroll" utover dekk/bremser og ellers sjekke at alt ser pent og rent ut... :-J Senest igår lå jeg relativt flatt gjennom flere svinger her på Hurumlandet uten å merke noenting til denne feilen... :scratch - så er vel noe i det du sier Pollti :thumleft
Lager er bestillt. De skal byttes, så slipper jeg å sitte å høre om ulyden kommer tilbake.
(The Beast )

Brukeravatar
SheDevil

Legg inn av SheDevil »

Bubbu skrev:Har i dag vært på tur til (nesten) Tautra. Cbrdama og Gizmodude ringte meg 11:50 i dag å lurte på om jeg ble med på tur til Tautra. 12:10 var jeg på tur. Vi kom nesten frem til Taura, Klokken 13:50 sa Gizmodude at jeg burde snu nå for å rekke hjem til Trondheim til klokken 15:00. Jeg skulle på jobb da. ](*,) Så da var det bare å snu å kjøre tilbake. 14:58 parkerte jeg sykkelen utenfor jobben. Å her sitter jeg å hører ene etter den andre sykkelen kjører forbi. :sorry Kan dem ikke finne en anen vei å kjøre da så jeg slipper å høre dem. Bitt av basillen ja litt så :prop: :moi:
Kjente meg godt igjen i det gliset og ivrigheten din Bubbu, moro å kjøre ja :janikk

Brukeravatar
Bubbu

Legg inn av Bubbu »

cbrdama skrev:
Bubbu skrev:Har i dag vært på tur til (nesten) Tautra. Cbrdama og Gizmodude ringte meg 11:50 i dag å lurte på om jeg ble med på tur til Tautra. 12:10 var jeg på tur. Vi kom nesten frem til Taura, Klokken 13:50 sa Gizmodude at jeg burde snu nå for å rekke hjem til Trondheim til klokken 15:00. Jeg skulle på jobb da. ](*,) Så da var det bare å snu å kjøre tilbake. 14:58 parkerte jeg sykkelen utenfor jobben. Å her sitter jeg å hører ene etter den andre sykkelen kjører forbi. :sorry Kan dem ikke finne en anen vei å kjøre da så jeg slipper å høre dem. Bitt av basillen ja litt så :prop: :moi:
Kjente meg godt igjen i det gliset og ivrigheten din Bubbu, moro å kjøre ja :janikk
Morro ja. Gleder meg vær gang jeg skal til å fra jobb jo, da får jeg kjøre. :\m/:
(The Beast )

Brukeravatar
Bubbu

Legg inn av Bubbu »

Her er noen bilder.

Edit Her må man begynne nederst å lese. Ble jo omvent :eh en hva jeg tenkte jo. Det får jeg huske til neste gang.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
(The Beast )

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Flott med bilder bubbu :=D> :thumleft

Hva gjelder rekkefølgen, så er det lurt å ta en forhåndsvisning først...da får du se hvordan innlegget blir seende ut før det publiseres.

Bilde

Men, det er heller ikke noe problem om det ikke blir slik du tenkte...for HVA du egentlig tenkte...ja det vet jo ikke vi ;e

Brukeravatar
Bubbu

Legg inn av Bubbu »

Da har jeg kjøpt en toppboks. Kappa 46 liter. Helt svart.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
(The Beast )

Brukeravatar
SheDevil

Re: Bubbus Logg: Utforsker MC livet.

Legg inn av SheDevil »

Da må du vel ut å prøvekjøre, for å "kjenne" hvordan den er på :knegg

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Grattis bubbu :=D>

46 liter....den rommer 2 hjelmer den da?

Brukeravatar
Bubbu

Legg inn av Bubbu »

cbrdama skrev:Da må du vel ut å prøvekjøre, for å "kjenne" hvordan den er på :knegg
:thumleft Ja det må jeg, minst 20 mil. den må kjøres inn, det sa mannen som solgte den til meg. ;e
(The Beast )

Svar