Ja vil tro det. Om en da ikke er for tykk i pappen da. Men det er jo ikke noe problem her.Globe skrev:Grattis bubbu :=D>
46 liter....den rommer 2 hjelmer den da?

Ja vil tro det. Om en da ikke er for tykk i pappen da. Men det er jo ikke noe problem her.Globe skrev:Grattis bubbu :=D>
46 liter....den rommer 2 hjelmer den da?
Bubbu skrev:cbrdama skrev:Da må du vel ut å prøvekjøre, for å "kjenne" hvordan den er påJa det må jeg, minst 20 mil. den må kjøres inn, det sa mannen som solgte den til meg.
Høres billigere ut enn BMW-service :-)Bubbu skrev:Da er min sykkel til doctor Gizmodude å får nye lager bak. Blir bra ja.
Da er lager byttetBubbu skrev:Da er min sykkel til doctor Gizmodude å får nye lager bak. Blir bra ja.
Da var det bra lagerne ble byttet da. Tenker på hva som kunne ha hent om lageret hadde låst segGizmodude skrev:Da er lager byttetBubbu skrev:Da er min sykkel til doctor Gizmodude å får nye lager bak. Blir bra ja.![]()
Når jeg vippet av simringen kom denne biten ramlende ut sammen med "forseglingen", ikke bra![]()
Nytt og friskt lager på plass:
Lagerene i felgen skulle være en grei sak, men, applikasjonslisten til leverandøren vår oppgir feil lager til TDM 900.
Så jeg sto der med ett sett lager som ikke ville passe, Ride var utsolgt (jeg var den tredje som ringte på lager til TDM idag) så da ble ABRA redningen.
Bildet viser den lille forskjellen mellom lagrene, den til venstre er den "originale".
Vel, etter en kjapp tur til ABRA ble lagrene presset inn og alt er bare velstand igjen
Velkommen på klubbkaffe imorgen kl 12.00 Bubbu.
Klart du må komme du også Globe, er stas det å få deg på besøk ogsåGlobe skrev:Leste jeg ....kl 12:00...i morgen???:[-o<