Mizzuki er importør, ja...jhn skrev:Unnskyld min uvitenhet men e Mizzuki en importør ?
med et kanskje ikke så godt rykte ?
http://www.mizzuki.no/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mizzuki er importør, ja...jhn skrev:Unnskyld min uvitenhet men e Mizzuki en importør ?
med et kanskje ikke så godt rykte ?
Jeg noterer at Hr. Globe ikke bare lot være å kjøpe den rette sykkelen, selv om Skjebnen la den foran føttene hans,tagesk skrev:Vanskelig for meg å si hva slags type Hr. Globe er. Eneste jeg har å holde meg til er bildet i profilen.
Der ser han utover. Vi kan ikke se hva han ser på, så vi må anta at det egentlig ikke er så viktig.
Essensen er at han ser.
Han ser ut, dit hvor ting skjer. Der hvor planleggingen ikke strekker til og eventyret begynner.
Han ser efter Livet.
Han valgte ikke navnet heimføing, eller på tunet, eller Garasjedronning eller Nyvasket og ikke lenger enn til Statoil.
Han valgte Globe.
Et bra utgangspunkt, tror jeg.
Jeg har ikke noe forhold til lenker og kjeder og slikt, men innsmurte varme bakender, det kan jeg forholde meg til.Globe skrev:He he he....det finnes vel knapt noen større høytidsstund enn når man løfter bakenden på sykkelen litt opp og kjærlig smører et varmt kjede etter en lengre kosetur sammen
Håper ikke du driver å smører kjedet for hver tur???Globe skrev:He he he....det finnes vel knapt noen større høytidsstund enn når man løfter bakenden på sykkelen litt opp og kjærlig smører et varmt kjede etter en lengre kosetur sammen![]()
jepp, der har det skjedd noe, min 62 Bonneville har faktisk større kjede (530) enn min nye KTM RC8R (525) som har 120 flere hester.FJZZR skrev:Kjeder er drastisk bedre nå enn da jeg begynte å kjøre (26 år iden)
Famous last wordspelsen skrev: Den gangen var det masse gode argumenter for kardangdrift, men med moderne kjeder og moderne kjedespray er ulempene med kjededrift forsvunnet.