De fleste mannfolk flest, har lyst til å tøffe seg innimellom, sånn e det bare

Bubbu skrev:Er det noen som kan skaffe meg noe å dope hu ned. Hu må dopes ned si hu. om hu skal tørre å sitte på.
Jeg trenger tips til hvordan jeg får min bedre halvdel til å kjøre selv.....cbrdama skrev:Synes det er kjempeflott at den andre halvparten i livet, og så blir med på tur. På den måten har man en felles hobby og det tror jeg kan være viktig for å ha det bra sammen.
Derfor, jeg kjører mest mulig sammen med gubben og er veldig glad for at vi også har det samme kjøremønsteret begge to
Kan jeg aldri tenke meg.cbrdama skrev:Hehe,
De fleste mannfolk flest, har lyst til å tøffe seg innimellom, sånn e det bare
Ok det skal jeg huske på.Godtvoksen skrev:Bubbu skrev:Er det noen som kan skaffe meg noe å dope hu ned. Hu må dopes ned si hu. om hu skal tørre å sitte på.
Det betyr som Globe sier: Finn frem kartet og planlegg en MC-piknik og pakk kofferten med god vin (det er det hun mener med dop) og tilbehør...
Ble det alt det derDexter skrev:Mi tøtte va akkurat like skeptisk. Men så har vi en regel her i huset da...
Det er lov å ikke ville noe, men da skal man først prøve så man vet hva det er en faktisk ikke vil noe av![]()
Jeg forberedte lille grønne og hu kravla noe motvillig oppå. Så kjørte jeg bare noen hundre meter først og stoppa å hørte om alt sto bra til dær bra. Joda, det gjorde da det og fikk beskjed om å kjøre til jobben (den gang 18 kilometer). Så da gjorde jeg det. Da vi kom dit opp så satt hu bare å gliste![]()
![]()
Så da kjørte vi hjem og et par dager etterpå hadde hu kjøpt alt som er av å kjøreutstyr hos ei som skulle selge. Det var vel teknisk sett nytt alt.
Men så påstår nå min bedre halvdel at enden er spiss (ræva altså) og sete bakpå lille grønne passet henne ikke særlig bra.
Så putta vi bolle i ovn og da var det jo ikke plass bakpå sykkelen før trekking og etterpå var det andre ting som hadde fokus. Var noe med bleier å pupper å pumper å bæsj å rap osv. Så hu har ikke vært med på mange turer, men nok til at hun ikke er livredd. Så nå i sommer har jeg plutselig en dag registrert en merkelig og likevel litt kjent pakke i postkassen. Da var det MCsiden t-skjorte og etterpå ville hun være med på Smia så det kan bli spennende å se da når det står ny sykkel i garasjen her
En del av det å bli tatt opp i klubben, er å bli med på søndagsturene, så stakkars deg, nå må du ut med sykkelen Bubbu.Bubbu skrev:Da har jeg betalt medlemsavgiften til NAF.Da er det bare å søke om å bli tattopp som gjengmedlem i NAFMC
Ja....jeg hadde jomfruturen i dag...det gjorde ikke vondt...de var så forsiktige attecbrdama skrev:En del av det å bli tatt opp i klubben, er å bli med på søndagsturene, så stakkars deg, nå må du ut med sykkelen Bubbu.Bubbu skrev:Da har jeg betalt medlemsavgiften til NAF.Da er det bare å søke om å bli tattopp som gjengmedlem i NAFMC
Velkommen skal du også være, vi er glad for at også du har valgt å bli en av "Nafferan"
Jeg får se til neste søndag om jeg får anledning til å bli med. Om da jeg ikke skal jobbe da.cbrdama skrev:En del av det å bli tatt opp i klubben, er å bli med på søndagsturene, så stakkars deg, nå må du ut med sykkelen Bubbu.Bubbu skrev:Da har jeg betalt medlemsavgiften til NAF.Da er det bare å søke om å bli tattopp som gjengmedlem i NAFMC
Velkommen skal du også være, vi er glad for at også du har valgt å bli en av "Nafferan"
Ok skal Gizmodude bli med neste søndag da?cbrdama skrev:Håper du får anledning Bubbu, om ikke, det kommer flere muligheter vettu.
For min egen del, kan jeg ikke være med på neste søndagstur, velger å støtte opp om turen sammen med jentan i Naf Mc. Dessverre blir vi ikke så mange denne gangen men, vi damer som blir med på turen, klarer vel å ha det moro uansett