Et tips vil være heller å flytte bildet + litt info inn under emnet "LISTEN over våre MC'er, med BILDER. Meld inn DIN i dag!" så kommer du inn i "arkivet" ;)
ja den virkelige treninga ble jo etter man fikk kjøre for seg selv å finne ut av ting på sin egen måte.
foreløpig bare en skummel opplevelse, kom ut av en tunnel hvor traffiken plutselig sto stille (80sone og sving ut av tunnelen) reagerte med full brems både framme og bak, låste bak hjulet og fikk en lite sleng med noe vingling etterpå, så mer forsiktig med bakbremsen etter d...men vet jo aldri om man tenker på det hvis det blir nødvendig med nødbremsing en annen gang, bare ren reaksjon for min del.
Ellers har det vert en del fine dager den siste måneden her nord, tur tromsø-harstad-narvik-tromsø for 2-3 uker siden, fantastisk vær og veier:)
Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare sløste jeg bort
kawasaki ninja zx9r 1996
Så flott at vi har enda en motorsyklist på veiene.
Erfaringene kommer etterhvert, er snakk om å tilbringe noen mil på hjulene og det sier du nok ikke nei takk til du heller tenker jeg. Her inne er det mange med erfaring og det er bare å spørre i vei, svar vil du få helt sikkert. Kom gjerne i kontakt med andre motorsyklister i nærheten av du bor også
Gratulerer med både lappen og en flott sykell
Kjør vakkert
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil