Så, til alle dere som har vært med på denne thrilleren:
Jeg kjøpte denne til Kr. 105.000,- med alt utstyr. Må si jeg er litt imponert av dere her på forumet. Det sto faktisk mellom Fazer og CBF til slutt. Og det lå en Fazer ute som jeg hadde kommet til å kjøpe, hadde det ikke vært for at den ble solgt foran nesa på meg. Da sto jeg igjen med den røde som dere har linket til og CBFen. Han som skulle selge den røde svarte ikke på mail på over 1 uke. Ringte og fikk at han var avslått eller utenfor dekning. Da var det jo greit da. Ville han ikke selge så ble jo det hans business.
Jeg ringte CBF eieren som viste seg å være en godt tilårskommen MC-veteran som hadde kjørt motorsykkel siden han var 16. Han hadde kjøpt CBFen ny og hadde også vurdert Fazer. Han kunne si litt om hvorfor han valgte CBF og jeg fant vel litt fornuft i en annen manns erfaringer. Jeg bestemte meg for å se på CBFen og da var det for så vidt gjort. Fikk jo prøve den også da.
NÅ først skjønner jeg det med å slippe å gire så mye... du store værden for et dreiemoment den motoren har! Jeg er søkkimponert. Det forundrer meg ikke om lille grønne ville få store problemer med å holde følge for å si det slik.
Mer om henteturen og mine første inntrykk skal jeg skrive om senere. Nå må jeg ha meg mat!