Jeg skal være "guide" på førstkommende søndag

Ok. Men hvordan vet du hvor du skal kjøre da.Gizmodude skrev:Det er faktisk så hemmelig at selv ikke jeg vet det enda
må man vite det da?Bubbu skrev:Ok. Men hvordan vet du hvor du skal kjøre da.Gizmodude skrev:Det er faktisk så hemmelig at selv ikke jeg vet det enda![]()
![]()
:-#
Nei egentlig ikke. Vi tar det som det kommer. øst, vest, nor eller sydover spiller ingen rolle.pelsen skrev:må man vite det da?Bubbu skrev:Ok. Men hvordan vet du hvor du skal kjøre da.Gizmodude skrev:Det er faktisk så hemmelig at selv ikke jeg vet det enda![]()
![]()
:-#
Når kjøreturen er målet spiller det mindre rolle hvor man kjører,
Vanskelig å si, siden ingen vet hvor den går men et vanlig utgangspunkt, er å være tilbake til etter 16.00 en gang...Bubbu skrev:Når er det forventet retur ca ?
Avhengig av været også, men mellom 15 og 16 er ikke uvanlig på godværsdager, noe tidligere ellers.cbrdama skrev:Vanskelig å si, siden ingen vet hvor den går men et vanlig utgangspunkt, er å være tilbake til etter 16.00 en gang...Bubbu skrev:Når er det forventet retur ca ?
Sydover...Bubbu skrev: Nei egentlig ikke. Vi tar det som det kommer. øst, vest, nor eller sydover spiller ingen rolle.
AJ skrev:Sydover...Bubbu skrev: Nei egentlig ikke. Vi tar det som det kommer. øst, vest, nor eller sydover spiller ingen rolle.![]()
Setter på kaffekanna og beordrer igangsetting av vaffelpresse, jeg![]()
Gizmodude skrev:Avhengig av været også, men mellom 15 og 16 er ikke uvanlig på godværsdager, noe tidligere ellers.cbrdama skrev:Vanskelig å si, siden ingen vet hvor den går men et vanlig utgangspunkt, er å være tilbake til etter 16.00 en gang...Bubbu skrev:Når er det forventet retur ca ?