Snikkeren skrev:Hva med en Kawazaki VN800? Svigerfar har en sånn, og den er meget fin å kjøre. Eneste minus er at den er temmelig tung. Men den er så lav, at det ikke blir noe stort problem.
... også er den tung og 'tungpustet' i original-tapning, men blir litt friskere i pusten av å fjerne originaleksosen og erstatte dette med noe som ligner mer på åpne rør...Benny skrev:Har også kikka litt på HD Sportster 883. Har hørt den skal være litt stiv å kjøre?
Øppbøppbøpp! Jeg kjøpte IKKE TDMBenny skrev:Jeg var jo så "uheldig" å tryne med Shadowen min for en stund siden. Den blei jo ganske skadet og jeg har nå fått vite av forsikringsselskapet at den blir kondemnertMen det betyr jo at jeg får penger slik at jeg kan kjøpe en ny
Har selvfølgelig kikka litt på Finn og har funnet en Yamaha Drag Star til en fornuftig pris for meg. Spørsmålet mitt er om noen har erfaring med denne typen sykkel? Ikke aktuelt med TDM for meg selv om alle andre kjøper det
Jeg synes den ligner veldigDexter skrev:Øppbøppbøpp! Jeg kjøpte IKKE TDMBenny skrev:Jeg var jo så "uheldig" å tryne med Shadowen min for en stund siden. Den blei jo ganske skadet og jeg har nå fått vite av forsikringsselskapet at den blir kondemnertMen det betyr jo at jeg får penger slik at jeg kan kjøpe en ny
Har selvfølgelig kikka litt på Finn og har funnet en Yamaha Drag Star til en fornuftig pris for meg. Spørsmålet mitt er om noen har erfaring med denne typen sykkel? Ikke aktuelt med TDM for meg selv om alle andre kjøper det
Hmnja, det kan vel hende. Kommer vel an på øya som ser og mannen som drikkerBubbu skrev:Jeg synes den ligner veldigDexter skrev:Øppbøppbøpp! Jeg kjøpte IKKE TDMBenny skrev:Jeg var jo så "uheldig" å tryne med Shadowen min for en stund siden. Den blei jo ganske skadet og jeg har nå fått vite av forsikringsselskapet at den blir kondemnertMen det betyr jo at jeg får penger slik at jeg kan kjøpe en ny
![]()
![]()