Forslag til Emne

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Låst
Brukeravatar
Flattop
Motorsykkelen din: BMW K1200LT 2003

Forslag til Emne

Legg inn av Flattop »

Jeg har laget et lite forslag til hvordan vi kan presentere våre sykler ovenfor andre. Det være seg eksisterende motorsyklister eller kommende sådanne.
På denne måten kan man kanskje få svar på eventuelle spørsmål man har om angjeldende sykkel, eventuelt at spørreren kan henvende seg direkte til posteren med sine spørsmål.
En må derfor gjerne være litt villig til å svare i ettertid dersom man poster noe her.
Sett opp litt for- og bakdeler samt en liten beskrivelse av DINE opplevelser med sykkelen. Det er ment å være subjektivt det som skrives her. Tørre tall og fakta kan alle lete frem på nettet.
Link gjerne til et bilde også av herligheten din. (skal gjøre det selv etter at jeg har husket på å ta bilde av en nyvasket LT.)

TIL ALLE:
Dersom dette ikke blir noe av har jeg i allefall fått skryte litt av Tupperware’n som jeg har. He he

TIL ADMINISTRATOR:
Vennligst opprett et dertil egnet sted dette dersom dette faller i god jord, og flytt deretter posten som jeg har under dette til et dertil egnet sted. Håper dere da vil ta dere det lille bryet som dette kan medføre.
Bilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Forslag til Emne

Legg inn av AJ »

Jeg tror kanskje vi allerede har en slik tråd som egner seg til nettopp dette, nemlig denne:

Egen MC --> pluss/minus... --> http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1 ... 7381#p7381" onclick="window.open(this.href);return false;

Så da flyttet jeg like greit posten din til dette emnet og stenger denne tråden.

Låst