http://www.bt.no/trafikk/article307062.ece
Turen hjem i dag tok 3-4 min lenger enn vanligt, på jernet. Mange tullinger i køen som plutsleligt bryter ut av køen uten kontroll... Hadde vurdert å kjør 4 hjul hjem i dag, men valgte jernet, sparte meg for 75 min. i kø. så de få min. ekstra på jernet sparte jeg over en time, dette er kos selv om det regnet som fy....
En fryd å kjøre på to hjul etter 12 timer i et vrak av en leiebil som jobben har skaffet, er vark i rygg/nakke i en uke etter denne økten. Det som undrer meg litt er at alle sier at du ike bør kjøre sykkel når rygg/nakke svikter, men for min del er det medisin......................................
Er det noe rart at jeg foretrekker jernet..
Er det noe rart at jeg foretrekker jernet..
Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....
Ville helt kjørt MC nå....
- Dortmunder
- Motorsykkelen din: Yamaha Dragstar 650A
Helt enig, jeg kjøpte i utgangspunktet sykkel for å spare tid til og fra jobb, sparer 1 time hver dag. (Normal dager, litt ekstra kø og jeg sparer mye mer
:) Sykkelgleden fra tidligere år dukket opp så sykkelen får nesten ikke stå i ro på fritiden heller
:
Bare ett lite skår i gleden, JEG HATER Å KJØRE MELLOM BILKØENE.
: Heldigvis er det godt med kolektivfelt på vei til og fra jobb.

Bare ett lite skår i gleden, JEG HATER Å KJØRE MELLOM BILKØENE.

- Misha
- Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Re: Er det noe rart at jeg foretrekker jernet..
Ja i går var jeg glad jeg bruker mc til jobb, i dag hadde de vett nok til å dirigere trafikken manuelt så trafikken fløt lettere.bm skrev:
Turen hjem i dag tok 3-4 min lenger enn vanligt, på jernet. Mange tullinger i køen som plutsleligt bryter ut av køen uten kontroll... Hadde vurdert å kjør 4 hjul hjem i dag, men valgte jernet, sparte meg for 75 min. i kø. så de få min. ekstra på jernet sparte jeg over en time, dette er kos selv om det regnet som fy...
Håper bare vinteren holder seg borte en stund enda, det blir nedtur å måtte sitte i blikkboksen igjen.

-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
Re: Er det noe rart at jeg foretrekker jernet..
Det er jo dette det dreier eg om bl.a....¨bm skrev:http://www.bt.no/trafikk/article307062.ece
Turen hjem i dag tok 3-4 min lenger enn vanligt, på jernet. Mange tullinger i køen som plutsleligt bryter ut av køen uten kontroll... Hadde vurdert å kjør 4 hjul hjem i dag, men valgte jernet, sparte meg for 75 min. i kø. så de få min. ekstra på jernet sparte jeg over en time, dette er kos selv om det regnet som fy....
En fryd å kjøre på to hjul etter 12 timer i et vrak av en leiebil som jobben har skaffet, er vark i rygg/nakke i en uke etter denne økten. Det som undrer meg litt er at alle sier at du ike bør kjøre sykkel når rygg/nakke svikter, men for min del er det medisin......................................
Kult !!
"Do the right thing"