Ja, som emnet sier, jeg gruer meg til vinteren! Gjorde det i fjor også, men da hadde jeg ikke kjørt tung sykkel så lenge før vinteren kom og sykkelen skulle settes inn. Men i år har det blitt mye kjøring

Helt til nå... Nå har sykkelen stått på verkstedet i 2,5 uke! Og nei, det er ikke noe kjempe jobb som er blitt utført på den, det har rett og slett bare tatt lang tid pga bestilte deler som har brukt en evighet på komme frem! Og jeg er virkelig på vei til å gå på veggen.. Jeg er rett og slett deppa over at jeg ikke får kjøre sykkel om dagen. Ser den ene etter den andre mc'n på veien, og jeg blir like misunnelig og lei meg hver eneste gang
Snakket med verkstedet i dag og da var delene kommet frem og påmontert og de skulle bare gjøre ferdig synkroniseringen, også vil jeg få tilbake sykkelen i morgen
Men.. Det er kun 5-6 uker til jeg flytter tilbake til England, noe som betyr at jeg ikke får kjørt før til våren igjen..
Og da må jeg spørre, hva tenker dere andre om at mc sesongen er straks over? Og hvordan i huleste takler dere det? For jeg gruer meg! What to do?
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow might never come.