Og velkommen hit til MCsiden.no

Du må ikke, men har du lyst kan du gjerne fortelle litt mer om deg selv

Velkommen skal du være erikerik skrev:Hei og takk for velkomst..
Vel...historien er vel ikke ukjent;
passerer 40, begynner å jogge, men finner ut at det er triveligere med MC enn Oslo maraton...![]()
Litt sant er det nok i den 40 års-krisen, men har alltid hatt lyst på sykkellivet. så når sivilstatus endres, kommer nye muligheter... og ikke minst; gode kamerater som kjører!!
SÅ jeg har kjøpt et pent eks av en Yamaha XJ 600 diversion fra 95 som kun har gått 18000 km! Så og føltes veldig bra ut!
Lettkjørt og ikke fler hester en jeg som nybegynner kan kontrollere...
Vel viten om at i visse kretser kalles denne for en golden retriver, og at den er nesten like dau som en gressklipper osv osv... men det virker det mer en sprekt nok for meg med min erfaring!
Holder til i Sandefjord, så det masse fine turområder her også...
Så tanken er koseturer til Tyrigrava osv. samt småturer med venner, barn osv... Gleder meg villt!!!!
erik skrev:Hei, jeg ville bare hilse forumet og si jeg liker tonen og takhøyden her inne![]()
Og uttrykke min frustrasjon over at jeg ikke får oppkjøring før helt i slutten av sept.![]()
Tenkte det ikke gjorde så mye, men sist helg kjøpte jeg min første sykkel, så da ble ventetiden uutholdelig..
(kan vel skylde meg selv, har somlet i over 40 år, så en mnd fra eller til burde vel gå...)
Håper på en lang, tørr og varm høst... ( i norge!!!???)
Dau?! XJ'n?!erik skrev: SÅ jeg har kjøpt et pent eks av en Yamaha XJ 600 diversion fra 95 som kun har gått 18000 km! Så og føltes veldig bra ut!
Lettkjørt og ikke fler hester en jeg som nybegynner kan kontrollere...
Vel viten om at i visse kretser kalles denne for en golden retriver, og at den er nesten like dau som en gressklipper osv osv... men det virker det mer en sprekt nok for meg med min erfaring!
KTM = feit lyd!!Valfar skrev:Hei hei alle sammen! Jeg er da Valfar, eller Julian hvis du vil. Sånn ca 30, holder til i Oslo og spoler rundt på en '03 KTM 660 SMC når jeg ikke skrur (på samme sykkel). Glad i turer alene på øde veier langt fra folk der man kan kjøre litt på bakhjulet og kose seg uten å bli trakassert!