Hvem er vi? Forummedlemmenes presentasjonstråd.

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
StigRune
Innlegg: 104
Registrert: 30 aug 2010, 23:26
Motorsykkelen din: Kawasaki zx-10r 2011

Re: Hvem er vi?

Legg inn av StigRune »

Heihei!

Jeg er Stig-Rune, født i '88 (22 i skrivende stund) og holder til i Oslo :)
Har oppkjøring på klasse A på onsdag, og tenkte jeg burde melde meg inn her, både for å be om last-minute tips og for å holde meg litt oppdatert på hva som skjer i mc-verdenen :p
Har hatt A1 siden 2004 og har farta rundt i midtgudbrandsdalen på en Kawasaki BN125 "Eliminator" i noen år, så var ikke vanskelig å velge merke når jeg skulle ha noe større ihvertfall! :bananas Modellen ble en ER-6f, som nå står og venter på meg hos forhandler, sammen med nytt kjøreutstyr, da jeg ikke har kjørt på et par år og ikke lengre har noe selv. Så håper virkelig jeg består på oppkjøringa nå, da! :p

Oh, btw; jeg er skravlete til de grader! *mas

Stig-Rune
er-6f: ca 40.000km
zx-10r: 30.500km (17.000km med meg som eier)

Motorsykler kjørt:
Triumph: Street Triple, Speed Triple, Daytona 675, Sprint GT, Tiger
Aprilia: Superoduro (eller noe sånt), rs 125
Kawasaki: Er-6f, zx-10r, z1000, z1000sx, z750, vn900, bn125(lettsykkelen min)
Ktm: en eller annen 450f e.l. husker ikke
Skrusuki GSX-R 1000 '13... bleh..

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Hvem er vi?

Legg inn av LordShaft »

Hei hei..

Noen vil sikkert dra kjennsel på meg fra før :redface
Noen vil sikkert ikke rope hurra, men det får så være :punch

Jeg har vært aktiv bruker av mc-forumet.no i lengre tid, også fungert som moderator der siste årene. Men liten aktivitet og mye serverproblemer gjør at jeg prøver meg på litt flere forum.

Jeg bor i Bergen, er 28 år, har glødene interesse for Ducati og alt som følger med den biten.
Når det ikke går i sykkel er det stort sett trening det går i, og da vekter... tunge vekter.

Mvh
-Shaft-

Brukeravatar
Onsløv
Innlegg: 1654
Registrert: 16 okt 2009, 21:03
Motorsykkelen din: F800ST
Sted: bærgen

Re: Hvem er vi?

Legg inn av Onsløv »

Velkommen etter, LordShaft :-J

Brukeravatar
SheDevil
Innlegg: 1910
Registrert: 19 des 2008, 06:37
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Sted: Sør-Trøndelag

Re: Hvem er vi?

Legg inn av SheDevil »

StigRune skrev:Heihei!

Jeg er Stig-Rune, født i '88 (22 i skrivende stund) og holder til i Oslo :)
Har oppkjøring på klasse A på onsdag, og tenkte jeg burde melde meg inn her, både for å be om last-minute tips og for å holde meg litt oppdatert på hva som skjer i mc-verdenen :p
Har hatt A1 siden 2004 og har farta rundt i midtgudbrandsdalen på en Kawasaki BN125 "Eliminator" i noen år, så var ikke vanskelig å velge merke når jeg skulle ha noe større ihvertfall! :bananas Modellen ble en ER-6f, som nå står og venter på meg hos forhandler, sammen med nytt kjøreutstyr, da jeg ikke har kjørt på et par år og ikke lengre har noe selv. Så håper virkelig jeg består på oppkjøringa nå, da! :p

Oh, btw; jeg er skravlete til de grader! *mas

Stig-Rune
Hei Stig-Rune

Så flott at du også har funnet oss og melder deg inn i forumet.

Kan tenke meg du er spent når du står foran oppkjøringen. Vær deg selv og ikke stress for mye :roll

Og grattis med ny sykkel også, kan tenke med du er passe sugen på å få det kortet ja.

Uansett, lykke til Stig-Rune
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
SheDevil
Innlegg: 1910
Registrert: 19 des 2008, 06:37
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Sted: Sør-Trøndelag

Re: Hvem er vi?

Legg inn av SheDevil »

LordShaft skrev:Hei hei..

Noen vil sikkert dra kjennsel på meg fra før :redface
Noen vil sikkert ikke rope hurra, men det får så være :punch

Jeg har vært aktiv bruker av mc-forumet.no i lengre tid, også fungert som moderator der siste årene. Men liten aktivitet og mye serverproblemer gjør at jeg prøver meg på litt flere forum.

Jeg bor i Bergen, er 28 år, har glødene interesse for Ducati og alt som følger med den biten.
Når det ikke går i sykkel er det stort sett trening det går i, og da vekter... tunge vekter.

Mvh
-Shaft-
Velkommen skal du være LordShaft :janikk
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38045
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hvem er vi?

Legg inn av AJ »

LordShaft skrev:Hei hei..

Noen vil sikkert dra kjennsel på meg fra før :redface
Noen vil sikkert ikke rope hurra, men det får så være :punch

Jeg har vært aktiv bruker av mc-forumet.no i lengre tid, også fungert som moderator der siste årene. Men liten aktivitet og mye serverproblemer gjør at jeg prøver meg på litt flere forum.

Jeg bor i Bergen, er 28 år, har glødene interesse for Ducati og alt som følger med den biten.
Når det ikke går i sykkel er det stort sett trening det går i, og da vekter... tunge vekter.

Mvh
-Shaft-
"Noen vil sikkert ikke ikke rope hurra"... :eh Hva er det for slags tanker, da, unge Lordshaft?
Tull, tøys & pølsevev :[-X
Velkommen hit :thumleft

Var forresten på Vestlandet for noen uker siden, opplevde Bybanen og bittelitt av nattelivet i Bergen sammen med OleB og datteren hans.
Også denne halsbrekkende Fanafjell-turen med Onsløv, da :8-[ Mer om turen her: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1 ... 523#p51523" onclick="window.open(this.href);return false;

Skal sørge for å bli lenger neste gang :thumleft
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hvem er vi?

Legg inn av Globe »

LordShaft skrev:Hei hei..

Noen vil sikkert dra kjennsel på meg fra før :redface
Noen vil sikkert ikke rope hurra, men det får så være :punch

Jeg har vært aktiv bruker av mc-forumet.no i lengre tid, også fungert som moderator der siste årene. Men liten aktivitet og mye serverproblemer gjør at jeg prøver meg på litt flere forum.

Jeg bor i Bergen, er 28 år, har glødene interesse for Ducati og alt som følger med den biten.
Når det ikke går i sykkel er det stort sett trening det går i, og da vekter... tunge vekter.

Mvh
-Shaft-

Hei Lordshaft :vs og velkommen til til mcsiden. :=D>

Jeg roper ihvertfall HURRA og forsøker med det å vise en glødende interesse for alle med felles interesse og med lyst til å dele erfaringer og synspunkter i et felles fora! :thumleft

....og Ducati.....det er en sykkel jeg snur meg etter for å få med meg både lyd og syn når jeg møter dem :thumleft

Brukeravatar
Baron von Waffel
Innlegg: 1883
Registrert: 05 nov 2008, 11:11
Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125
Sted: Oslo, Dal/Brenna

Re: Hvem er vi?

Legg inn av Baron von Waffel »

LordShaft skrev:Hei hei..

Noen vil sikkert dra kjennsel på meg fra før :redface
Noen vil sikkert ikke rope hurra, men det får så være :punch

Jeg har vært aktiv bruker av mc-forumet.no i lengre tid, også fungert som moderator der siste årene. Men liten aktivitet og mye serverproblemer gjør at jeg prøver meg på litt flere forum.

Jeg bor i Bergen, er 28 år, har glødene interesse for Ducati og alt som følger med den biten.
Når det ikke går i sykkel er det stort sett trening det går i, og da vekter... tunge vekter.

Mvh
-Shaft-
Hjertelig velkommen, Shaft´n. Mye jeg ikke har fått med meg tydeligvis, hvis det skulle være grunn til å ikke ønske deg velkommen. Jeg roper i hvert fall hurra.
Min Stolte Gnager - §uzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren -Honda Varadero 125

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Hvem er vi?

Legg inn av LordShaft »

Hehehe... regnet med jeg ble godt motatt, men en vet jo aldri :knegg

ToreLo
Innlegg: 2
Registrert: 31 aug 2010, 19:35
Motorsykkelen din: ´

Re: Hvem er vi?

Legg inn av ToreLo »

:sleepy
Sist redigert av ToreLo den 15 sep 2010, 18:45, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38045
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hvem er vi?

Legg inn av AJ »

Hyggelig, ToreLo!
Velkommen hit til MCsiden.no :thumleft

Merket i kveld at sesongen går mot slutten, ja... Er kaldt ute om kveldene nå om dagen... Er vel bare snakk om dager før sykker'n parkeres...
Men resten av høsten og vinteren bruker vi til å snakke om MC, legger ut bilder/videoer vi har "glemt" i løpet av sesongen, snakker om utstyr vi skal kjøpe til neste sesong, planer om turer, høytsvevende drømmer osv. osv. ;e

Og MCsiden.no er et utmerket sted å bedrive denslags ;-);) :jada:
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Gammelgutt

Re: Hvem er vi?

Legg inn av Gammelgutt »

AJ skrev:
Merket i kveld at sesongen går mot slutten, ja... Er kaldt ute om kveldene nå om dagen... Er vel bare snakk om dager før sykker'n parkeres...
FY, slike tanker får du holde for deg selv. Snakke om parkering av sykkel nå, det kan være lenge til vinteren. I fjor parkerte jeg 3 desember. :orefk

Brukeravatar
Kamillalala
Innlegg: 44
Registrert: 28 aug 2010, 21:31
Motorsykkelen din: Kawasaki ZX-6R 2001

Re: Hvem er vi?

Legg inn av Kamillalala »

Heihei!
Da var det kanskje på tide at jeg presenterte meg litt skikkelig her.
Jeg har ennå ikke fått MC-lappen, men sto på teorien sist uke, og har meldt meg opp til våren. Så da får vi bare krysse fingrene og håpe på at jeg får lov å kjøre opp tidlig :D
Har allerede klart å kjøre i gang en tråd angående valg av sykkel, og må bare si at det er en utrolig koselig og behjelpelig gjeng her på forumet! Takker for all hjelp så langt :thumleft

Jeg er ei jente på 22 år og er bosatt på det glade Sørlandet (selv om det sies at det er her nede folk er MINST hyggelige :P )
Jeg er i alle fall lys i humøret og setter pris på de små tingene i livet \:D/

Av en eller annen grunn har det blitt sånn at interessene mine går i en litt annen retning enn bare sko, klær og sminke (selv om jeg er en flittig bruker av alle tre :knegg ), og dette har resultert i tiiiimesvis med kjøreglede i bilen min (har klart å "bruke opp" to golfer allerede, og er godt i gang med å slite ut nummer tre :P ), jeg er litt nerdete av meg, så trives godt foran PC'en en hel kveld/natt mens jeg spiller spill eller sitter på nettet, og jeg har blitt bitt av "litersyken" (er vel samme type baselusk som kubikksyken), bare at den har ført til utallige akvarier rundt om i huset. Og selvfølgelig MC (har vel mye å gjøre med en sykelig glede over å kjøre) :D
Jeg er en av de som trives veldig godt som student. Dessverre har jeg allerede havnet i reparasjonsalderen, så studier og jobb går så som så i perioder.
Men, jeg har da allerede rukket å få en fot innom både formgiving, utviklingsstudier og biologi, og på "fritida" har jeg jobba bl.a. som kinomaskinist. Og det er jo litt kult :P
Det blir mye film på meg til tider, og musikk kan jeg ikke være uten. Er så heldig å bo sammen med en flott samboer, katten vår, chinchillaen og store mengder fisk ;-);)
Og det blir forhåpentligvis flere pelskledde familiemedlemmer etterhvert :prf
... Og en vakker høst/vinter dag står det kanskje en ny MC i garasjen vår også :[-o<
My hovercraft is full of eels

Brukeravatar
Skrotnisse
Innlegg: 9
Registrert: 07 sep 2010, 22:00
Motorsykkelen din: Suzuki gsx 650f
Sted: Trøgstad
Kontakt:

Re: Hvem er vi?

Legg inn av Skrotnisse »

Hei.

Navnet er Rune og en liten titt i speilet avslører 29 årringer på stumpen mens nr 30 er i full anmars mens bostedet er intet mindre enn Indre Østfolds navle; Trøgstad.

Av interesser har jeg alltid vært lidenskapelig opptatt av musikk ( i ordet rette forstand; om det så være seg svensk danseband eller dimmu borgir - begge deler funker) og film - noe som har resultert i en egen hjemmeside kalt Skrotorama hvor jeg publiserer mine film-, musikk- og spill- anmeldelser.

Nå på forsommeren kjøpte madammen seg en Yamaha R125 for å ha et billig og artig transportmiddel til og fra jobb, men når hun fikk solgt leilligheta si med en pen fortjeneste ble nok fristelsen for stor så hun kjøpte seg en Suzuki 650cc (husker ikke modellbetegnelsen i huet akkurat nå) og da ble det til at lett-yammisen ble stående så jeg kunne øvelseskjøre litt. Det gikk jo som det måtte gå det: ble fullstendig hekta etter første tur!

Så etter en sommer med øvelseskjøring på den lille Yamaha'en var det bare en ting å gjøre; ut på brukt'n med den og en kjapp tlf til nærmeste mc-sjappa så når dette skrives er en Yamaha R6 2009 i bestilling - og det samme er lappen :D

Og i tilfelle noen lurer på hvilket nivå jeg vil sette på meg meg selv? En gjennomført grønnskolling som har en lang vei å gå - men som også har glana mye på nettopp mcsiden og funnet ut at det er mye god informasjon hente samtidig som miljøet fremstår som meget godt.
Redaktør for Kulturblekka

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Hvem er vi?

Legg inn av Snikkeren »

Lykke til med både lappen og ny sykkel. Håper du sjekket forsikting før du bestemte deg for type sykkel. ;e
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Svar