Heihei!
Da var det kanskje på tide at jeg presenterte meg litt skikkelig her.
Jeg har ennå ikke fått MC-lappen, men sto på teorien sist uke, og har meldt meg opp til våren. Så da får vi bare krysse fingrene og håpe på at jeg får lov å kjøre opp tidlig
Har allerede klart å kjøre i gang en tråd angående valg av sykkel, og må bare si at det er en utrolig koselig og behjelpelig gjeng her på forumet! Takker for all hjelp så langt
Jeg er ei jente på 22 år og er bosatt på det glade Sørlandet (selv om det sies at det er her nede folk er MINST hyggelige

)
Jeg er i alle fall lys i humøret og setter pris på de små tingene i livet
Av en eller annen grunn har det blitt sånn at interessene mine går i en litt annen retning enn bare sko, klær og sminke (selv om jeg er en flittig bruker av alle tre

), og dette har resultert i tiiiimesvis med kjøreglede i bilen min (har klart å "bruke opp" to golfer allerede, og er godt i gang med å slite ut nummer tre

), jeg er litt nerdete av meg, så trives godt foran PC'en en hel kveld/natt mens jeg spiller spill eller sitter på nettet, og jeg har blitt bitt av "litersyken" (er vel samme type baselusk som kubikksyken), bare at den har ført til utallige akvarier rundt om i huset. Og selvfølgelig MC (har vel mye å gjøre med en sykelig glede over å kjøre)
Jeg er en av de som trives veldig godt som student. Dessverre har jeg allerede havnet i reparasjonsalderen, så studier og jobb går så som så i perioder.
Men, jeg har da allerede rukket å få en fot innom både formgiving, utviklingsstudier og biologi, og på "fritida" har jeg jobba bl.a. som kinomaskinist. Og det er jo litt kult

Det blir mye film på meg til tider, og musikk kan jeg ikke være uten. Er så heldig å bo sammen med en flott samboer, katten vår, chinchillaen og store mengder fisk

;)
Og det blir forhåpentligvis flere pelskledde familiemedlemmer etterhvert

... Og en vakker høst/vinter dag står det kanskje en ny MC i garasjen vår også :[-o<