"Verdens mest solgte sykkel" ja...
Når GS-modellen har vært produsert i 30 år, så er det jo ikke merkelig
at den havner øverst på lista over mest solgte - over 500cc. :-)
Skal det skrives om rene produksjonstall alle typer inkl,
så finnes det jo flere gamle travere, lille Honda Cub for eksempel.
Selv om den ikke er en riktig motorsykkel i manges øyne,
så er det visstnok produsert over 60 millioner eksemplarer av Cub.
WIRED.COM
------
Så litt rundt dette med kjørelengder og kvalitet,
siden det (igjen) spres bekymring rundt japanske motorsyklers holdbarhet.

Hm, jeg trodde da dette var et emne som døde ut i fortiden en gang.
Derfor kan det jo være litt lærerikt å lese dette som Henning Svedberg
(Redaktør i bladet MC-Nytt) har skrevet om MC-Budet Stan Wilson.
Storbritanniens MC-förare med högsta antal körda mil
Yep. :-)Relax skrev :
Men det skal sies, jeg er ikke i tvil om at den BMW er en glimrende sykkel også ..
Det er vel en del imagebygging rundt andre mc-merker også, uten å nevne navn..Jeg har ikke helt skjønt hvorfort den skal se ut som en off road sykkel,
når den trolig er for tung bl.a. til å være det? Og SVÆRT mange som kjører de,
kjører jo stort sett på asfalterte veien som oss andre???!!
Er det "image building" ...

Og ellers er det sikkert noen som kjøper seg en dyr motorsykkel uten å kunne
utnytte alle de egenskaper sykkelen byr på. Inkl. BMW-GS - og mange andre.
Dessuten er vel utmark- og gruskjøring en del begrenset av lover - og ofte bommer.. :-)
Ellers får vi være glad vi er forskjellige,
det hadde blitt kjedelig om alle kjørte maken sykkel, lite å prate & skrive om da.
