Takk, er ganske deilig, ja!

Tittelen min er "Bachelor i informasjonsteknologi", fagfelt Spillprogrammering
Nei, er nok neppe enkelt å fullføre studier om man må ta lange avbrekk pga sykdom :/
Hehe, jobber nok til at jeg kunne spart jeg også, men jeg er flinkere til å "spare" når jeg må (automatisk trekk på lån)

Før var det ca 6-7000 som jeg brukte opp hver mnd uten å vite hva det gikk til (i tillegg til mine budsjetterte 15.000 som egentlig dekket alt jeg trengte og mer til), så fant ut at eneste måten jeg klarer å få råd til sykkel er om banken tar styring over det å sette vekk pengene. fikk sykkel mye fortere også

enda fått lappen like fort...
Skal hente sykkeln på lørdag, tanta mi som skal kjøre oss (meg og sykkelen) hjem fra drammen :) kanskje jeg kan øvelseskjøre noe av veien? må sjekke regelverket. vil ikke miste sjansen til å få lappen fordi jeg øvelseskjører ulovlig
EDIT: Jobber ironisk nok som webutvikler, da... Men jeg og noen venner har et eget spillutviklingsfirma som vi pusler litt med;
http://derailgames.no
haha, det er jo ikke rart du jobber som webutvikler! Spillbransjen er jo drittvanskelig å komme seg inn i

Men med eget firma så kan man vel snike seg inn i bransjen den veien

Sjekka ut sida, og den var herlig^^, Jeg er kjempefan av gode, gamle klassikere som bubble bobble og super mario, så Jump'n bounce så digg ut
Hvordan får jeg det til PC?
"Heldigvis" for meg har jeg levd av flaskepanting det siste halve året, så nå når jeg plutselig får inn en haug med penger, så går de rett på sparekonto uten at jeg må ofre det noen tanke. Har ikke blitt noe luksusdyr ennå ^^,
(Men, jeg er jo selvfølgelig glad for at jeg slipper å kjøre rundt med bilen full av tomflasker sånn at jeg har råd til bensinen hjem igjen. LITT luksus må jeg jo unne meg

)
Det med øvelseskjøring har jeg sjekka ganske grundig, og greia er at du må ha noen over 25 som har hatt lappen sammenhengende i de siste fem årene. Du må selv ha hatt trafikalt grunnkurs eller sertifikat på bil f.eks.
Hvis det er på lukket område kan du kjøre alene på sykkelen så lenge dere har visuell kontakt og toveis kommunikasjonsutstyr. Hvis dere kjører andre plasser, må dere sitte på samme sykkel (i tillegg til refleksvest med L på ryggen). Hvis sykkelen din derimot bare er laga for én person, så må dere ha visuell kontakt og toveis kommunikasjonsutstyr.
Har aldri sett noen kjøre med refleksvest og L jeg da, men tror dette ikke er spesielt alvorlig hvis du blir stoppa (hvis vi glemte L på bilen, så sa vi bare at den hadde falt av el.l. Men det er nok litt vanskeligere å ro i land at "refleksvesten min falt plutselig av mens vi kjørte!"

. Men det høres ikke ut som en god idé å øvelseskjøre tilbake fra Drammen. Er litt dritt å bli stoppa og få sperrefrist..