Koble om blinklys fra normalt på til normalt av
Koble om blinklys fra normalt på til normalt av
Jeg har en USA-import mc. Blinklysene bak lyser normalt på. For å få sykkelen godkjent i Norge så må jeg koble om slik at blinklysene er normalt av. Noen som har forslag til hvordan dette kan gjøres?
- Bubbu
- Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
Re: Koble om blinklys fra normalt på til normalt av
Hei
Tror du enten må bytte blinklysbryter eller rele. Vil tippe du må bytte bryteren. Men mekkern har sikkert en løsning.
Tror du enten må bytte blinklysbryter eller rele. Vil tippe du må bytte bryteren. Men mekkern har sikkert en løsning.
(The Beast )
Bare så det er sagt, så har jeg ingen peiling på akkurat dette.
Men jeg tipper blinklysene går innom et ekstra rele i tillegg til blink-rele'et på veien, bare å koble fra det ekstra rele'et.
Hvis det går flere enn 2 ledninger inn til blinklysene, så kan du sikkert måle deg frem til hvilken som skal bort.
mvh
Kristian
Men jeg tipper blinklysene går innom et ekstra rele i tillegg til blink-rele'et på veien, bare å koble fra det ekstra rele'et.
Hvis det går flere enn 2 ledninger inn til blinklysene, så kan du sikkert måle deg frem til hvilken som skal bort.
mvh
Kristian
Er du ordentlig heldig, har sykkelen et blinkrele med veksel kontakter, og da er det enkelt å koble om.
En annen mulighet er at blinklys pærene bak er "jordet" i pluss istedetfor -. Da er det også enkelt å koble om.
Det værste som kan skje er at du blir nødt til å kjøpe et nytt blinklys rele..
En annen mulighet er at blinklys pærene bak er "jordet" i pluss istedetfor -. Da er det også enkelt å koble om.
Det værste som kan skje er at du blir nødt til å kjøpe et nytt blinklys rele..
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Det KAN være så enkelt som å skifte relee...sjekk med en forhandler....
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后