Jada. Om jeg bare hadde hatt ordforråd nok til å fortelle dere hvor mye jeg gjerne skulle vært der...Globe skrev:Som en "takk for sist"......Hvem mangler??:

Var jo morsomt at dere huska den der da gitt

Jada. Om jeg bare hadde hatt ordforråd nok til å fortelle dere hvor mye jeg gjerne skulle vært der...Globe skrev:Som en "takk for sist"......Hvem mangler??:
Ja,sjelden jeg får det like før sengetid,uvisst av hvilken grunn...Gammelgutt skrev:Er det det vi andre kaller speilegg?.Intruder skrev:På feil side av Mjoesen blir det visst speilt hønprup...![]()
Fortsatt godt treff..!!:=D>
Vet du forresten det gulgrå i hønmøkka er............hønmøkk....Intruder skrev:Ja,sjelden jeg får det like før sengetid,uvisst av hvilken grunn...Gammelgutt skrev:Er det det vi andre kaller speilegg?.Intruder skrev:På feil side av Mjoesen blir det visst speilt hønprup...![]()
Fortsatt godt treff..!!:=D>
![]()
Flotte bilder fra en kjempetrivelig dag med en utrolig fin gjeng !RuneMC skrev:Her kommer noen bilder fra Randsfjorden rundt igår
Samling på yx-stasjonen i Jevnaker. God blanding av alle sorter sykler fra touring via cruiser til klassiker.
Været kunne knapt vært bedre.
Selvfølgelig er det plass til dere begge, OnsløvOnsløv skrev:Meg?
Eller, jeg antar, opprinnelig, at dere tenkte på at det er Dexter som skal fylles inn der.... Men det er plass til både han og meg
Takker og bukker!AJ skrev:Det blir helt klart flere muligheter!d.strand skrev:Hyggelig å se og "høre" at folket har hatt det bra så langt! Hadde selv store planer om å bli med, men da jeg våknet opp i dag tidlig, så var ikke kroppen min enig med meg. Hadde bankene bihuler og hovne mandler. Så brukte i stedet 4,5 time på å vente på å få se en lege og få litt medisin. Lite gøy!!![]()
Så satser på at det blir et slikt treff neste sesong, slik at jeg kan delta da!
![]()
Håper du ikke blir langvarig syk... Husk; det er fortsatt muligheter for fine MC-turer![]()
God bedring - bli frisk fort, unge mann :-)
Vestlandet høres bra ut. Litt lettere for meg som småbarnspappa å få meg ihvertfall en overnatting på treff hvis jeg ikke må kjøre så veldig langt.AJ skrev: Kanskje det blir et forum-treff på Vestlandet neste år? Misha trivdes godt sammen med oss så det ut til :-) Så godt at han kanskje inviteres oss over en gang i løpet av neste år;)