Skjema for påmelding kommer etterhvert
Når: fredag 2. september - søndag 4. sept 2011
In charge: Godtvoksen & Silkesvarten

Hjelpere: alle oss andre
Deltakere: Absolutt alle sammen!
Sted: TBD
Den er jeg med på!Godtvoksen skrev:Da får vi satse på helga etterpå....fredag 2. september - søndag 4. sept 2011...
God ide, hvorfor bare ha ett pr. år...?Dexter skrev:Vi kommer nok mange av oss på norgestreffet. For noen er det langt, for andre er det kortere. Om det blir et MCsiden treff i Vesterålen eller finnmark for den del så må det gjerne skje, men det blir jo naturlig at det er for dem som er nærmest å dra på slik. Derfor er det greit å prøve å spre dem litt utover landet. Alle som vil ta initiativ til forumtreff må for all del gjøre det
Hvor og når er Norgestreffet?.Dexter skrev:Vi kommer nok mange av oss på norgestreffet. For noen er det langt, for andre er det kortere. Om det blir et MCsiden treff i Vesterålen eller finnmark for den del så må det gjerne skje, men det blir jo naturlig at det er for dem som er nærmest å dra på slik. Derfor er det greit å prøve å spre dem litt utover landet. Alle som vil ta initiativ til forumtreff må for all del gjøre det
Norgestreffet 2011 avholdes i Steinkjer i pinsen. Dvs. fra 9/6 - 13/6Gammelgutt skrev:Hvor og når er Norgestreffet?.Dexter skrev:Vi kommer nok mange av oss på norgestreffet. For noen er det langt, for andre er det kortere. Om det blir et MCsiden treff i Vesterålen eller finnmark for den del så må det gjerne skje, men det blir jo naturlig at det er for dem som er nærmest å dra på slik. Derfor er det greit å prøve å spre dem litt utover landet. Alle som vil ta initiativ til forumtreff må for all del gjøre det
Jeg håper ikke dette treffet er ment å erstate "Randsfjord treffet"?Dexter skrev:Da er det klart for å begynne planlegging av MCsidens sørlandstreff 2011
Skjema for påmelding kommer etterhvert
Når: fredag 2. september - søndag 4. sept 2011
In charge: Godtvoksen & Silkesvarten
Hjelpere: alle oss andre
Deltakere: Absolutt alle sammen!
Sted: TBD
Hvis du leser litt lengre opp i denne tråden så skriver AJ at det vil bli avholdt tidligere...Gizmodude skrev:
Jeg håper ikke dette treffet er ment å erstate "Randsfjord treffet"?
Aah, jaggu står det detGodtvoksen skrev:Hvis du leser litt lengre opp i denne tråden så skriver AJ at det vil bli avholdt tidligere...Gizmodude skrev: Jeg håper ikke dette treffet er ment å erstate "Randsfjord treffet"?