Ja, vi ble noe forsinket, med først meg som var forsinket, så
Gammelgutt og
Togmannen som havnet på stengte veier, så havnet jeg og
Guro78 på stengt vei ved Eidsfoss. Her sto vi i 15 minutter før vi kom oss videre. Bare nå var vi over en halvtime forsinka. Mens vi sto her å venta så kom
Gammelgutt og
Togmannen. De tok oss igjen. Det var jo beleilig! Fikk beskjed av
Gammelgutt å stoppe på Eidsfoss litt, for han måtte sile av potetene, men da vi kom dit kunne han fortelle at han holdt ca. ei mil til så da kjørte vi til Statoil på Hof. På Statoil da så romsterte
Gammelgutt noe fryktelig, å det var frem med toalettmapper å alt mulig. Trodde ei stund han skulle flytte inn dær

til slutt måtte jeg jage oss avgårde

Da vi nærma oss Vindfjelltunet møtte vi flere syklister som var ferdige der, det var enda noen der da vi kom frem, men vi skulle jo ha mat og flere av oss holdt på å dø av sult.
Banditmannen sto klar og tok i mot oss faktisk. Alle iført MCsiden bunad rundt bordet, vel nesten alle -
Guro78 har enda et gjenstående kjøp... Da vi var ferdige med å innta noe næringsstoffer av ymse slag var de fleste dratt. Litt på spøk lurte jeg på om
Gammelgutt ville kjøre rv306 i mørke. Gud at jeg kan være så dom! Han svarte jo selvfølgelig ja... så nå har noen av mine indre organer bytta plass. Da vi kom til rundkjøringa der du kan ta til E18 eller Hof delte vi lag. Jeg kjørte rett hjem via Hvittingfoss og de andre tok vel E18, vaffal
Guro78 skulle vel rett hjem pga siktproblematikk.
Før vi kjørte fra Vindfjelltunet la jeg inn vinterforet i MC-jakken. Det angra jeg ikke på for å si det slik. Det blir utrolig fort kaldt nå når sola har gått ned og mørket senker seg.
Tusen takk for turen
Guro78, Gammelgutt og Togmannen! Hyggelig å møtes igjen
Banditmannen!
Hva angår pinlock så kan du ta ut hele greia, gjøre det skikkelig reint, gjøre reint visiret og sette det på igjen. Se til at du får riktig spenn på den, da skal den være like god. Når dem er skitne så funker dem dårlig... det blir som speilet på badet. Er det rent så skal det mer til før fukt fester seg. Jeg hadde antydninger til samme problem, så her blir det vask. Der jeg kjøpte hjelmen ble jeg advart mot å bruke sterke vaskemidler på den. Tror jeg tar Jif universal og tørker lett over, etterfulgt av lunket vann. Det funker fint på alt annet så da får det bli slik med pinlocken også.