på en lang og varm MC-høst !!

Greit å ha, ja. Men det er ofte slik at syklene er litt forskjellig, dvs. hvilken teknikk man skal bruke for å få den opp på midtstøtta.Svein2 skrev:
Midtstøtte er en grei ting å ha.... Hadde man bare fått opp sykkelen på den.![]()
Trikset er å stå ved siden av sykkelen-hold i styret og på siden av setet-trå midtstøtta ned-legg all vekt på dette benet mens du retter deg opp/løfter sykkelen.Svein2 skrev:
Midtstøtte er en grei ting å ha.... Hadde man bare fått opp sykkelen på den.![]()
Kjenner at fingrene er fulle av kommentarer på denne, men rister det av megSvein2 skrev: Der måtte kjærringa være med ut å dra gitt, noe hun forsåvidt ikke er uvandt med, men hadde nok håpt jeg skulle fått den opp alene. (Nå leste jeg setningen en gang til)Nok om det...
Her er to av mulighetene beskrevet, generelt:Svein2 skrev: Er det noen som kan gi meg ett lite lynkurs inn med teskje hvordan man skal få lagt inn bilder her, er jeg den eneste her som ikke får det til
Uten at det har noe som helst med saken å gjøre: Jobber som legesekretær og har selv fått dette diktatet på øret:Svein2 skrev:
Der måtte kjærringa være med ut å dra gitt, noe hun forsåvidt ikke er uvandt med, men hadde nok håpt jeg skulle fått den opp alene. (Nå leste jeg setningen en gang til)Nok om det...
Svein2 skrev: Midtstøtte er en grei ting å ha.... Hadde man bare fått opp sykkelen på den.![]()
Der måtte kjærringa være med ut å dra gitt, noe hun forsåvidt ikke er uvandt med, men hadde nok håpt jeg skulle fått den opp alene. (Nå leste jeg setningen en gang til)Nok om det...
Når det gjelder midtstøtta er det nok en teknikk, tror ikke jeg skal skrive så mye mer om midtstøtta....
Ja nå går alt så meget bedre. Sitter med ett dataprogram, IFS, på jobben som jeg bruker daglig. Men er det noe utenom det er jeg forholdsvis, ehh, blank.AJ skrev:Fikk jo til dette, du![]()
Men det ser ut som at du kanskje har "krympet" bilde litt usymmetrisk...![]()
Syklene på bildet virker litt... sammenklemt, på en måte...
Men se!! de andre bildene av Transalpen ser jo helt fine ut :=D>
Flott sykkel' a gitt!!
Sjekk ut Laminar Lip.Svein2 skrev: Jeg kommer nok til å sette på den gamle vindskjermen igjen, den nye var meget behagelig opp til 70-80, men over blir det turbulens.