Tydeligvis, jeg har sendt dem en høflighet forespørsel to ganger om når jeg kan forvente å få t-skjortene, men ikke fått svar...Onsløv skrev:Beregn noe svartid på mailen......![]()

Tydeligvis, jeg har sendt dem en høflighet forespørsel to ganger om når jeg kan forvente å få t-skjortene, men ikke fått svar...Onsløv skrev:Beregn noe svartid på mailen......![]()
Hm... høres ikke helt bra ut...Godtvoksen skrev:Tydeligvis, jeg har sendt dem en høflighet forespørsel to ganger om når jeg kan forvente å få t-skjortene, men ikke fått svar...Onsløv skrev:Beregn noe svartid på mailen......![]()
Får purre høflig en gang til jeg også....Godtvoksen skrev:Tydeligvis, jeg har sendt dem en høflighet forespørsel to ganger om når jeg kan forvente å få t-skjortene, men ikke fått svar...Onsløv skrev:Beregn noe svartid på mailen......![]()
Jeg skal prøve det i morgen...AJ skrev:
Kanskje du bør prøve å ringe, evt. tekste på tlf.nr. 911 86 412?
Venter du på 2 Piquet T-skjorter i XL? Så vet jeg hvor de har havnet....Godtvoksen skrev:Tydeligvis, jeg har sendt dem en høflighet forespørsel to ganger om når jeg kan forvente å få t-skjortene, men ikke fått svar...Onsløv skrev:Beregn noe svartid på mailen......![]()
Ja - jeg forventet og få dem i posten i dag....Onsløv skrev:Venter du på 2 Piquet T-skjorter i XL? Så vet jeg hvor de har havnet....Godtvoksen skrev:Tydeligvis, jeg har sendt dem en høflighet forespørsel to ganger om når jeg kan forvente å få t-skjortene, men ikke fått svar...Onsløv skrev:Beregn noe svartid på mailen......![]()
Nåja...Godtvoksen skrev:Makan til useriøst og rotete firma![]()
![]()
![]()
![]()
Håper snart AJ og Co frigir logoen og lar oss slipppe dette firmaet noe mer !!!!
En feil er selvsagt OK, men jeg syntes jeg har vært svært tålmodig med foretaket. De unnlater og svarer på mail osv osv. Og at det er et lite foretak burde jo bare bety at de gir bedre service...AJ skrev:Nåja...Godtvoksen skrev:Makan til useriøst og rotete firma![]()
![]()
![]()
![]()
Håper snart AJ og Co frigir logoen og lar oss slipppe dette firmaet noe mer !!!!![]()
Én glipp bør vel ikke føre til at dette lille foretaket får en slik karakterstikk![]()
Alle kan gjøre feil...
:=D> :=D> :=D>Vi beklager denne feilsendingen på det sterkeste!
For å prøve og rette opp den feilen vi har forårsaket og den belastning og merarbeid dette skapte for dere, har vi lyst til å sende dere hver deres karlott eller skinn bandana med brodert navn (forum-navn, nick eller annet ønsket navn) i front. For illustrasjon, se vedlagte fil. Vi ber at dere sender inn ønsket navn, samt ønsket tråd-farge som svar på denne e-post, så skal vi sørge for at dere får dette tilsendt til de rette adressene denne gang .