Hva med å få til en kveld der vi kan møtes for en tacokveld, er jo ingen hindring å få til det sånn sett...
Vi kan kjøre felles regning og maten kan vi lage i NAF MC Trondheim, no problem

Noen som liker den tanken?
Vi kan godt legge den til ei helg vettu, og det kan jo også foregå på høst/vinter i så måte.AJ skrev:Jeg liker definitivt den tanken, men bor dessverre for langt unna...
AJ skrev:Har jeg tid og anledning svipper jeg gjerne oppom Midt-Norge en tur![]()
Trøndersk taco frister
cbrdama skrev:Nevnte så vidt taco i en annen tråd her jeg og det er vel ingen tvil om at det er flere som liker den type mat![]()
Hva med å få til en kveld der vi kan møtes for en tacokveld, er jo ingen hindring å få til det sånn sett...
Vi kan kjøre felles regning og maten kan vi lage i NAF MC Trondheim, no problem![]()
Noen som liker den tanken?
Globe skrev:cbrdama skrev:Noen som liker den tanken?
Det tar da ikke så lang tid. Vi kan sikkert organisere henting fra VærenesDexter skrev:Siden vi er en del her i sør/øst som kanskje også kunne tenkt dette skulle vi prøvd å fått til noe slikt i våre trakter? Anyone? Jeg skulle gjerne dratt til Trondheim på taco, men det er litt for langt og tar litt for mye tid tror jeg.
Norges geografiske midtpunkt ligger i Nord-Trøndelag...Onsløv skrev:Møtes midt i landet... Hvor blir det? Ål/Gol?
(Nei, vi tar ikke hensyn til at Trondheim faktisk er mer midt i enn alt annet)
OleB skrev:Hvorfor denna melkedritten skal blandes i alt mulig skjønner jeg ikke![]()
Mulig det er for å slippe å få Gammelgutt og meg på besøk...![]()
vi tåler melkeprodukter like dårlig på hver vår måte