Året´s første tur
Året´s første tur
Etter en tur på MC messen, klarte jeg ikke vente lenger, sykkelen måtte ut av hiet sitt.
Søndag var året´s første tur, er jeg sent ute eller ?
Søndag var året´s første tur, er jeg sent ute eller ?
- Dortmunder
- Motorsykkelen din: Yamaha Dragstar 650A
-
- Motorsykkelen din: Din MC her
hei folkens...
Lenge siden jeg har tittet inn her.. Hentet sykkel på torsdag den 15/3 07 og kjørte noen mil da og kjørte i går lørdag noen mil.. deilig og være i gang.... Noen som vet hvor vi mc førere møtes i kristiansand??? Stort sett bare for å snakke og juge litt osv.....
Frankie
Lenge siden jeg har tittet inn her.. Hentet sykkel på torsdag den 15/3 07 og kjørte noen mil da og kjørte i går lørdag noen mil.. deilig og være i gang.... Noen som vet hvor vi mc førere møtes i kristiansand??? Stort sett bare for å snakke og juge litt osv.....
Frankie
Alt med motor er gøy!!!! CBR 600F
- Tvinitla
- Motorsykkelen din: BMW R1150RT
Tok sykkelen ut av kjelleren i går og da måtte det selvsagt bli en liten tur. Litt kjølig, men fantastisk fint å ha startet MC-sesongen.
:
Har skiftet til progressive fjærer i gaffelen og stålomspunne bremseslanger i løpet av vinteren, utrolig mye bedre. :shock:

Har skiftet til progressive fjærer i gaffelen og stålomspunne bremseslanger i løpet av vinteren, utrolig mye bedre. :shock:
Mine sykler:
nå BMW R1150RT '01
ex. BMW K1200LT '00
ex. YAMAHA FJ 1200 '89 (Km.stand: 159.000)
ex. SUZUKI GSX 750 ES '85
ex. PUCH SV 175 '59
nå BMW R1150RT '01
ex. BMW K1200LT '00
ex. YAMAHA FJ 1200 '89 (Km.stand: 159.000)
ex. SUZUKI GSX 750 ES '85
ex. PUCH SV 175 '59
Årets første tur var tidligt i januar. Men i går kveld ble jernet solgt etter 3 dager på Finn. Har kontaktet kjøper et par ganger og han er happy.
Men hva gjør jeg nu. Valget står mellom ny båt som benyttes av hele famillien eller uten båt og ny sykkel.
Eller Ole Brum.... Ja takk begge deler
:
:
Men hva gjør jeg nu. Valget står mellom ny båt som benyttes av hele famillien eller uten båt og ny sykkel.
Eller Ole Brum.... Ja takk begge deler

Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....
Ville helt kjørt MC nå....
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Håy...bm skrev:Årets første tur var tidligt i januar. Men i går kveld ble jernet solgt etter 3 dager på Finn. Har kontaktet kjøper et par ganger og han er happy.
Eller Ole Brum.... Ja takk begge deler:
:
Valgets kval

Jeg solgte båten og kjøpte sykkel...

- Dortmunder
- Motorsykkelen din: Yamaha Dragstar 650A