Dexter skrev:Nickfarge etter rolle kan bli misvisende når/hvis noen bytter rolle. Når vi møtes ute på veien så er vi ikke moderatorer eller administratorer. Da er vi likesinnede med felles interesse.
Enig. Noen kan bare _prøve_ å moderere meg når jeg endelig får "lov" til å kjøre kjerringa...
Var usikker på hva du tenkte og mente da du skrev denne setningen, men, ser det nå
Alle er vi motorsyklister, er det som er saken
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
Jeg foreslår at administratorer plukker ut 5 eller kanskje 10 alternativer, så kjører vi stemmerunde.
Dette blir uansett vinterarbeid å få sydd på ei jakke e.l.
Kanskje også høvdingen vil ha logo`n litt høyere bak etter pakkealternativene han har vurdert etter nykjøpet.
Svein2 skrev:
Kanskje også høvdingen vil ha logo`n litt høyere bak etter pakkealternativene han har vurdert etter nykjøpet.
He-he... du er faktisk inne på noe
Har nemlig foreslått for produsenten av patchene at forumlogoen plasseres litt høyere i den ovale formen som samtidig gjøres litt "feitere rundt magan"... ;)
Netttopp for å få litt bedre plass til navn/nick under logoen.
Met et bittelite forbehold om hvordan den ene varianten blir seende ut så tyder alt på at begge patchene - den ovale og den firkantede - får rød bord og rød logo og med to typer bakgrunn - sort og hvit.
Den ovale patchen vil kanskje måtte endre litt til en noe rundere ovalform fordi vi vil prøve å heve logoen såpass at det blir god plass til navn/nick under logoen innenfor ovalformen. Dvs. ingen tekst utenfor selve patchen.
Prisene blir som følger:
Patch uavhengig av form og fargebakgrunn med kun logo, dvs. uten tekst: kr. 49,- + 49,- (porto/eksp.) pr. sending. Betyr at om man bestiller 10 stk. så blir tillegget ikke mer enn kr. 49,-.
Patch uavhengig av form og fargebakgrunn med logo og valgfri tekst (fortrinnsvis navn/brukernavn): Kr. 129,- + 49,- (porto/eksp.) pr. sending.
Tror ikke disse prisene bør skremme noen...
Nei, prisene skremmer nok ingen. Likevel så mener jeg personlig at en økning fra 49,- uten tekst til 129,- med tekst er drøyt med mindre man har et nick som dette: detteermittnicksomersålangtattejegikkeklareråtelleallebokstavene.
Men jeg må jo forholde meg til prisene. Liker jeg det ikke så kan jeg la vært å kjøpe eller godta det som er der.
Dexter skrev:
Men jeg må jo forholde meg til prisene. Liker jeg det ikke så kan jeg la vært å kjøpe eller godta det som er der.
"Godta det som er" høres ut som et vettugt alternativ
Dexter skrev:Nei, prisene skremmer nok ingen. Likevel så mener jeg personlig at en økning fra 49,- uten tekst til 129,- med tekst er drøyt med mindre man har et nick som dette: detteermittnicksomersålangtattejegikkeklareråtelleallebokstavene.
hmmm...vi snakker om en forskjell på kr. 80,- og jeg opplever stadig vekk når jeg bestiller på nettet et ekspedisjonsgebyr på nær kr. 80,- så jeg syntes dette ikke er noe "big deal"..:-) Her tror jeg neppe de har store timebetalingen for arbeidet...
Godtvoksen skrev:
hmmm...vi snakker om en forskjell på kr. 80,- og jeg opplever stadig vekk når jeg bestiller på nettet et ekspedisjonsgebyr på nær kr. 80,- så jeg syntes dette ikke er noe "big deal"..:-) Her tror jeg neppe de har store timebetalingen for arbeidet...
Enig med deg - de 80 er ikke det noen som får særli vont av - på den andre siden så tviler jeg på om de bruker særlig mer enn 1 min og 23 sec på å sy på nicket uansett lengde - bare å skrive det inn på pcen så gjør maskinen resten...
Godt spørsmål, Svein2.
Det jeg vet er at de som lager disse patch'ene for oss har fått et par større ordre fra andre kunder og at dette har ført til forsinkelser.
Men jeg håper og tror at det ikke vil ta lang tid før patch'ene er klare for salg.
Produsenten er ofte innom MCsiden.no og leser aktuelle tråder og vil nok helt sikkert også få med seg denne "etterlysningen"
Håper at jeg kan få patchen såpass tidlig at han kan montere den med det sammen det er der
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
Det finnes en type tekstil-lim også.
Er det ikke det russen bruker når de limer på alle disse merkene sine, tro...
Og jeg mener at disse patch'ene har en slik tett bakside som gjør at det er mulig å bruke egnet lim for å feste de på klærne.
"SY" heter produktet hos IKEA
Ha ha. Er det slik teip når du legger opp gardinene det. Hørte kjærringa sa det var bare dritt mye bedre med flisilin tror jeg det heter. Å hvordan jeg vet det må du ikke spørre meg om. Tror det har noe med morsmelka Mamman min nevnte noe slik en gang.