mer enn for utseendets skyld..

Uansett ikke tvangsekteskap,iallfall !!

Tja, ikke godt å si, men for min egen del valgte jeg den rimeligere sports skjermen.LilleMann skrev:Jeg var en tur på finn.no nettopp, og kom over den nest styggeste YBR'en som finnes (etter den med "sjølsnikra" front, sett tidligere her i emnet). Hvorfor gjør folk slikt?!:
Nei, nei, nei... Huff og huff...Banditmannen skrev:Tja, ikke godt å si, men for min egen del valgte jeg den rimeligere sports skjermen.LilleMann skrev:Jeg var en tur på finn.no nettopp, og kom over den nest styggeste YBR'en som finnes (etter den med "sjølsnikra" front, sett tidligere her i emnet). Hvorfor gjør folk slikt?!:
Den tok av litt for fartsvinden, men gjorde vel ikke sykelen så mye penere...
Men tenker du syns den er ganske lekker!![]()
PS. Har bytta sykkel et par ganger etter dette
Jeg er helt enig! Kan ikke se noen ting som er fint med en Hayabusa.. Rett og slett stygg! Men... Har kjørt ved siden av ett par ganger, og det er ikke noe tvil om han den er fullspekka med krefter kraft. For det var noe helt vanvittig med kraft og drag der.. Hadde ikke nubbsjans selv om jeg lå på 8000 omdreininger og ga på maks. Ble helt målløsthe1slayer skrev:sikkert mista i gulvet som liten eller noe, men jeg klarer ikke å se noe fint på hayabusaen
d.strand skrev:Jeg er helt enig! Kan ikke se noen ting som er fint med en Hayabusa.. Rett og slett stygg! Men... Har kjørt ved siden av ett par ganger, og det er ikke noe tvil om han den er fullspekka med krefter kraft. For det var noe helt vanvittig med kraft og drag der.. Hadde ikke nubbsjans selv om jeg lå på 8000 omdreininger og ga på maks. Ble helt målløsthe1slayer skrev:sikkert mista i gulvet som liten eller noe, men jeg klarer ikke å se noe fint på hayabusaen
Jeg ble såpass provosert/inspirert av dette innlegget at jeg bare måtte ut å handle littBubbu skrev:Jeg synes Honda Dax er utrolig stygg. (Beklager om det er noen som har en slik sykkel)
Den der så jo morro ut. Så jo mye bedre ut den.tonti skrev:Jeg ble såpass provosert/inspirert av dette innlegget at jeg bare måtte ut å handle littBubbu skrev:Jeg synes Honda Dax er utrolig stygg. (Beklager om det er noen som har en slik sykkel)![]()
Dax har vært en favoritt hos meg siden mopedalderen, så nå fant jeg ut at det var på tide med en små-kubikks firetakter igjen
Ikke helt Dax - men det er vel noen som synes denne er like stygg også:
Noen kjappe mod's, så var den klar til bruk:
10 cm lengre svingarm og justerbare bakdempere for litt færre skrubbsår på ryggen.
10 toms felger i stedet for 8 og litt ordentlige dekk, så ble kjøreegenskapene gode også.
Ny bakskjerm, sal og Renthal FatBar styre, så ble stilen bedre også.