Siden jeg nå har funnet ut hva slags MC jeg vil ha, har "Skal ha min første MC! Hvilken skal jeg velge?" skiftet navn til "LilleManns Lekegrind" (all credits to Snikkeren for navnet

), og blitt en blogg.
Og siden det er en blogg, tenkte jeg å skrive et blogginnlegg om meg selv:
Jeg er en 15 (Og et halvt!) år gammel skrulling som bestemte seg for at "Jeg SKAL ha Lett MC!" på 15-årsdagen, da det gikk opp for meg "Oi! Jeg er snart 16! Jeg kan kjøre moped!". Det ble snart til "OI! Jeg kan kjøre LETT MOTORSYKKEL!". Min far var helt enig fra begynnelsen av. Han har kjørt moped i både ungdommen og i voksenlivet, og mener det er livsfarlig. Noe jeg SELVFØLGELIG er enig i. Som han sier selv "Jeg orker ikke sitte å være livredd hver gang du setter deg på mopeden.". Min mor var litt verre, som alle mødre synes hun det var litt skummelt at hennes sønn skulle bevege seg i 90 km/t på motorveier. Jeg researchet det meste som er på nettet, og havnet ganske så tidlig på MCsiden.no etter et søk på Google etter "mc forum". På min leting etter den store kjærligheten (en motorsykkel) spurte jeg guruene her på MCsiden om hjelp, og etter å ha slått fra meg Viragoer, Intrudere og Maraudere har jeg havnet på YBR'er, RoadWin's, GN'er og SR'er. Min kjørelærer "Ærlige Rolf" er meget enig. Iallfall om YBR'en. Har nå lagt mine øyne på en skjønnhet med svært ambisiøs prislapp. Skal ta en telefon i morra (eller idag, siden klokka er over midnatt). Det var mitt motorsykkelliv så langt.
Foruten motorsykler liker jeg musikk, gitarer, vann (ikke å drikke), tegning og masse annet tull. (Blant annet dama mi, men hysj hysj!

)