Klikk på bildet og lag dere billig og nesten gratis visittkort..:-) En må betale frakt som koster 66 kr.
[img]http://www.mcsiden.no/gallery/image.php?image_id=1178[/img]
Visittkort
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Visittkort
Se der, ja!
Kreativt og bra, Godtvoksen

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
AJ skrev:Se der, ja!

Om dere hopper på, bruk i såfall en epostadresse dere sjekker sjelden.
Aldri fått mer spam enn jeg har fått fra vistaprint.
Kanskje de har blitt bedre de siste par årene.
Magnet-visittkortene de har, er kule..
Aldri fått mer spam enn jeg har fått fra vistaprint.
Kanskje de har blitt bedre de siste par årene.
Magnet-visittkortene de har, er kule..

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Så lenge du presenterer og representerer MCsiden.no på en god og positiv måte ser jeg ingen betenkeligheter med at du bruker logoenGodtvoksen skrev:AJ skrev:Se der, ja!
Kreativt og bra, Godtvoksen- var litt redd for
- da jeg ikke hadde spurt om lov til å bruke logo...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
MCsiden.no vokser, men har plass til enda flere :-)
Sesongen er i gang mange steder allerede.
Og de av dere som synes det er verd å anbefale MCsiden.no til venner, familie og bekjente må gjerne printe ut MCsiden.no visittkortene og på litt tykkere papir enn vanlig, gjerne fotopapir, på en god laserskriver.
Her er fila dere kan bruke:
http://img717.imageshack.us/img717/1474 ... kortv1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Skal prøve å lage et ark med plast-laminerte visittkort senere i kveld. Er spent på hvordan de blir...
Sesongen er i gang mange steder allerede.
Og de av dere som synes det er verd å anbefale MCsiden.no til venner, familie og bekjente må gjerne printe ut MCsiden.no visittkortene og på litt tykkere papir enn vanlig, gjerne fotopapir, på en god laserskriver.
Her er fila dere kan bruke:
http://img717.imageshack.us/img717/1474 ... kortv1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Skal prøve å lage et ark med plast-laminerte visittkort senere i kveld. Er spent på hvordan de blir...

- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Her et bilde av nylaminerte visittkort. Ble bra!
Og skjærer mnan langs kanten med en skarp tapetkniv mot en god linjal vil man unngå ujevne kanter slik jeg fikk denne gangen da jeg kjapt klipte til kortene.
Men de 10 kortene ble fine likevel

Solide visittkort som tåler litt røff behandling.
Billig og enkel lamineringsmaskin + lamineringsark kan man kjøpe hos f.eks. Pixmania, som jeg gjorde
;)

Og skjærer mnan langs kanten med en skarp tapetkniv mot en god linjal vil man unngå ujevne kanter slik jeg fikk denne gangen da jeg kjapt klipte til kortene.
Men de 10 kortene ble fine likevel

Solide visittkort som tåler litt røff behandling.
Billig og enkel lamineringsmaskin + lamineringsark kan man kjøpe hos f.eks. Pixmania, som jeg gjorde