Jeg vil påstå at om du ringer han om 2 månter er det stor sansynlighet for at sykkelen er solgt til en pris et stykke under den averterte. Trikset er at det er du som må få aksept for ditt bud, og da er ikke lurt å prute på telefonen. Ingen regel uten unntak selvfølgelig, men er det så galt da og spandere noen timer på ettermiddagen for og titte på sykkel. Bruktkjøp er ikke som å handle i butikken til fast pris, det er en forhandlingssak mellom selger og kjøper og da er det nesten fornermende og prute på noe du ikke har sett, hørt eller sittet på. Og det er ikke noe godt utgangspunkt for en handel.LilleMann skrev: 4: Det er liksom det at vis han ikke vil selge for mindre enn 25 er det jo ikke vits i å komme og se på engang
Kjøpte selv ny "brukt" sykkel for en og en halv uke siden som i utgangspunktet var priset veldig billig, reiste å tittet og prøvekjørte og fortalte hva jeg kunne tenke meg å gi for den for så å slakke av etpartusen. Resultatet er at jeg nå sitter med en sykkel jeg har fått veldig-veldig billig