flere vitner kom tilstede....
Vær forutseende,aktpågiven hensynsfullog varsom...og forvent det samme av andre.

Godt innlegg,snekkeren !
Det er ikke jeg. Du får nok siste ord i denne saken.Snikkeren skrev:Dette var jo glimrende. No er jeg spent på om hun har noe fornuftig å si til dette.
Usikker på hva du mener med utsagnet at det er greit å legge til at det er en kvinne ?AJ skrev:Bilføreren underskrev innlegget med fullt navn. Jeg valgte å stryke ut navnet, men tenker det kan være greit å nevne at det er en kvinne...mekkern skrev:Forstår jo at han ikke gjorde det med vitende og vilje, men han har faktisk ikke fulgt godt nok med.
At vi som MC førere skal ha et større ansvar i trafikken enn en bilfører faller jo på sin egen urimlighet-men her kommer faktisk holdningen til enkelte frem ifbm "gulvest"-Har du ikke på deg den så kan du regne med å bli kjørt ned for vi hadde ikke muuuulighet til å se deg...
Men så kan en jo si hva med de andre "myke trafikantene" som ikke har lys på kropp/kjøretøy-at de tør...
Eller-----Hvis du ikke ser noe mindre enn en bil har du faen ikke noe bak et ratt å gjøre.
Uffda...cbrdama skrev: Usikker på hva du mener med utsagnet at det er greit å legge til at det er en kvinne ?
Ser nå at jeg kanskje burde føle meg støtt fordi at du setter kvinner i bås her![]()
Som kvinne er jeg IKKE enig med vedkommende, uansett om det er kvinnelig bilist eller ei![]()
Så det så
Ha ha du er lettlurt cbrdamacbrdama skrev:Trodde MCsiden var et forum for motorsyklisten, uansett om det er ei dame eller en mann som har hendene på styret![]()
Jeg velger å tro deg denne gangen og og håper du tar det til etterretning![]()
Ser du er blitt varm i trøya BubbuBubbu skrev:Ha ha du er lettlurt cbrdamacbrdama skrev:Trodde MCsiden var et forum for motorsyklisten, uansett om det er ei dame eller en mann som har hendene på styret![]()
![]()
cbrdama skrev:Ser du er blitt varm i trøya BubbuBubbu skrev:Ha ha du er lettlurt cbrdamacbrdama skrev:Trodde MCsiden var et forum for motorsyklisten, uansett om det er ei dame eller en mann som har hendene på styret![]()
![]()
![]()
Så kommentaren fra AJ i etterkant og tenkte at dette er selvfølgelig noe jeg kan kverrulere litt med![]()
Det sies jo at vi damer skal vri og vende på alt, så da måtte jeg selvfølge "bite på kroken"
Nei, nei, nei, nei, dobbeltnei og nok et nei...Bubbu skrev: Ha ha du er lettlurt cbrdama![]()
Det AJ mener er at dere kun skal sitte bakpå
Ja, da har hun som skrev leserinnlegget svart på tilsvaret til Snikkeren. Kona ringte og leste det opp for meg her jeg sitter uten tilgang til avisen. Artig innlegg...AJ skrev:Da er innlegget til Snikkeren kommet på trykk, folkens!!
Veldig, veldig bra!:=D>
![]()
Intruder skrev:Ble meid ned av bilist som ikke blinket,prøvde skylde på meg,men ga seg da
flere vitner kom tilstede....
Vær forutseende,aktpågiven hensynsfullog varsom...og forvent det samme av andre.![]()
Godt innlegg,snekkeren !
Så så tenk på blodtrykketAJ skrev:Nei, nei, nei, nei, dobbeltnei og nok et nei...Bubbu skrev: Ha ha du er lettlurt cbrdama![]()
Det AJ mener er at dere kun skal sitte bakpå
![]()
![]()
Uff, uff, nei, nei, nei...![]()
Du tar heeeeeelt feil, godeste Bubbu![]()
Så! der fikk du den![]()
![]()
Men ellers er vi gode venner![]()
![]()
ser frem til å lese det!AJ skrev:Ja, da har hun som skrev leserinnlegget svart på tilsvaret til Snikkeren. Kona ringte og leste det opp for meg her jeg sitter uten tilgang til avisen. Artig innlegg...AJ skrev:Da er innlegget til Snikkeren kommet på trykk, folkens!!
Veldig, veldig bra!:=D>
![]()
![]()
Skanner en kopi og legger ut her så snart jeg er hjemme igjen i ettermiddag...