Da ønsker jeg litt hjelp fra DEG.
Trenger en kopi av SYSTEM filen som ligger i:
C:\WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\
Har prøvd å bytte den ut med en annen versjon av Windows XP, men da får jeg opp en lsass.exe melding ved oppstart før den rebooter igjen.
Mitt neste forsøk er å legge inn en kopi av SYSTEM filen fra en XP Media Center installasjon.
Kan sendes til storemann_at_hotmail.com, er både epost og msn adresse.
(Så får vi se hvor lang tid det går før noen skriker reinstall)
Har du Windows XP Media Center?
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Re: Har du Windows XP Media Center?
Sorry Onsløv
Jeg trodde jeg kunne hjelpe deg...har et Acer Aspire Mediasenter stående i kjelleren......men jeg så nå at jeg har vært å installert XP Pro der ved "rydding" sist. Bruker XBMC som mediacenter GUI.
Så det du ikke ønsker å lese...er det du får lese fra meg.....Nei, jeg skal ikke skrive det...du vet det så altfor godt selv

Så det du ikke ønsker å lese...er det du får lese fra meg.....Nei, jeg skal ikke skrive det...du vet det så altfor godt selv

Onsløv skrev:
(Så får vi se hvor lang tid det går før noen skriker reinstall)

- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Tja, jeg skulle slå på min Acer Aspire Mediacenter med WinXP MC Edition. Men neida, den var DØD! ¤%&"#¤ Faktisk fullstendig avgått med døden! Her må det ha vært noe rart. Strømforsyning leverer ikke strøm, men ser ikke grilla ut... er dette slik som går på super-innbo forsikring? Hva kan jeg regne med å få for denne greia da? Den var svindyr da jeg kjøpte den. Oppgraderte minne og OS til Vista SP2 i sin tid. Strøken maskin, men så gammal at den har vel ingen verdi...
*sukk*
*sukk*

Det er det samme for skylda hvem som har den...
Tror jeg kanskje har funnet en løsning nuh...
Filene ligger lagret i system volume information....
Nå må jeg bare finne noe som gir meg lese-skrive tilgang til NTFS-partisjonen.... Ubuntu og Mint kunne ikke.
Kanskje jeg nå får brukt for hongkong deal-extreme dingsen...... usb to harddrive adapter.
Filene ligger lagret i system volume information....
Nå må jeg bare finne noe som gir meg lese-skrive tilgang til NTFS-partisjonen.... Ubuntu og Mint kunne ikke.
Kanskje jeg nå får brukt for hongkong deal-extreme dingsen...... usb to harddrive adapter.
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Det adapteret har jeg også liggende.......kjekt å ha 

Går kanskje på forsikringa, men er vel lettest å kjøpe en ny forsyning på clas ohlson, de har vel slike "justerbare" adaptere?Dexter skrev:Tja, jeg skulle slå på min Acer Aspire Mediacenter med WinXP MC Edition. Men neida, den var DØD! ¤%&"#¤ Faktisk fullstendig avgått med døden! Her må det ha vært noe rart. Strømforsyning leverer ikke strøm, men ser ikke grilla ut... er dette slik som går på super-innbo forsikring? Hva kan jeg regne med å få for denne greia da? Den var svindyr da jeg kjøpte den. Oppgraderte minne og OS til Vista SP2 i sin tid. Strøken maskin, men så gammal at den har vel ingen verdi...
*sukk*
Evnt var det et fryktelig rotete nettsted som solgte både batterier og adaptere, husker ikke URL nuh.
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Her snakker vi innebygget kompakt stue-dings... ikke ala laptop-forsyning...
Det er det samme for skylda hvem som har den...
Da var mediecenter maskinen fikset, og nok en dame er happy for å kunne benytte seg av facebook og msn igjen