Thor Hushovd ble verdensmester i fellesstart i morgentimene i dag. Dette er jo helt rått. Grattulerer!

http://www.vg.no/sport/sykkel/artikkel. ... d=10041189" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, så får vi gjøre som nordmenn alltid er så flink til, nemlig å tro at alle norske utøvere er reine.AJ skrev:Gratulerer til Oksen fra Grimstad!! :=D>
Dette står det respekt av- til tross for at idretten han holder på med er befengt med litt for mange juksere...
![]()
Jeg stoler på Hushovd'n, og synes det er imponerende og fantastisk at han er blitt verdensmester, men samtidig har sykkelsporten dessverre et stort troverdighetsproblem...Snikkeren skrev:Ja, så får vi gjøre som nordmenn alltid er så flink til, nemlig å tro at alle norske utøvere er reine.AJ skrev:Gratulerer til Oksen fra Grimstad!! :=D>
Dette står det respekt av- til tross for at idretten han holder på med er befengt med litt for mange juksere...
![]()
![]()
Ja, jeg har også merket meg det.Dexter skrev:Det er forøvrig en feil på de syklene dem driver med... ingen motor i midten!!
Rettelse: Siden Fagerhaug ikke stilte til start i helgen, står han nå på 21 plasscbrdama skrev:Ække så intressert i sport i utgangspunktet jeg (utenom MotoGp og sånt) men alltid moro at det er norske folk som utmerker seg![]()
Er imponert over vår Sturla Fagerhaug jeg, som er med å kjører i MotoGP (125 klassen), så langt ligger han sammenlagt på en 15 plass.
Så har vi jo Andrè Villa i Freestyle i motocross, ble nesten verdensmester nå i helga.
Respekt!!
noe er feil i resultatlista, han krasjet fra en 15. plass iflg hans egen side: http://www.sturla-racing.com/" onclick="window.open(this.href);return false;cbrdama skrev:Rettelse: Siden Fagerhaug ikke stilte til start i helgen, står han nå på 21 plasscbrdama skrev:Ække så intressert i sport i utgangspunktet jeg (utenom MotoGp og sånt) men alltid moro at det er norske folk som utmerker seg![]()
Er imponert over vår Sturla Fagerhaug jeg, som er med å kjører i MotoGP (125 klassen), så langt ligger han sammenlagt på en 15 plass.
Så har vi jo Andrè Villa i Freestyle i motocross, ble nesten verdensmester nå i helga.
Respekt!!