Har sendt Ronny PM men han har ikke vært innom å lest den..

Hva skjer? :shock:
Håy...NoName skrev:Er Cruiser dødt også? Har fått melding om at folk har bestilt varer, men får ikke tilbakemelding... Dette på en 6mnd periode?
Hva skjer?:
Håy:):)Delayla skrev:Lever i beste velgående - både jeg og PC'en, men er ikke akkurat av de mest aktive her da...
Er innom titt og ofte jeg. :)
Håy......Dæven kor æ skvatt....!!! :shock:fireman skrev:Hei folkens, nei vi er IKKE gått i hi, selv om det sikkert kan virke slik.
At vi ikke har vært så aktive har sin naturlige forklaring: Ronny er sluttet hos oss og har gått over i ny jobb, dermed er det bare meg igjen til å holde hjulene i gang. Nåvel, ikke helt riktig det da, Karl er jo med, men bidrar ikke så mye på tastaturet.
Vi har måttet legge om på mye av det praktiske, men lever i beste velgående. Husk at jeg er brannmann på fulltid, så dette forumet må jeg ta "på si". Nettbutikk og kundeoppfølging tar ellers all min tid, men jeg skal da prøve å holde liv i forumet dersom noen fortsatt ønsker det!?
PS! Vi kommer med mye spennende varer etter hvert, har nettopp vært og besøkt vår hovedprodusent og lagt opp til mange nye varer for neste sesong.
Håy...Indian skrev:Forumet lever i beste velgående men det vi som er død. Jeg logger inn hver dag og ser ingen andre som er pålogget.
Logger inn for å fjerne brukere, ca 3-4 hver dag.
Mest original nick som jeg sparka hadde følgende.
Yrke: Gaming and finance.
Interesse: Relaxing and drinking coffee.
Jeg har prøvd å ringe fireman men det syntes som om han har gått i hi.....så sier Ronny at butikken er åpent kun på torsdager?