Og hvem har rekorden her på forumet?

Sykker'n til cbrdama har gått mer enn 150K, vet jeg...mekkern skrev:helt umulig å si...men 150 000km+ er vanlig...
Litt skriverier om emnet fra Henning Svedberg
(Redaktør i bladet MC-Nytt) om MC-Budet Stan Wilson.
Storbritanniens MC-förare med högsta antal körda mil
Nesten 152.000 km nå.AJ skrev: BMW'en til tagesk har vel også rundet godt og vel 150K...
Jeg har rundet 95.000 km på min R 1100 RT og har ikke gjort annet en å skifte olje,plugger og filter. Har ikke justert verken ventiler eller synkronisert. Motoren går greit, ikke noe tikking som skremmer meg. Kan nok dra den til 120.000 før jeg eventuelt foretar en større sørvis(fornorsking av service)tagesk skrev:Nesten 152.000 km nå.AJ skrev: BMW'en til tagesk har vel også rundet godt og vel 150K...
Ut på 5.000 km tur om to uker.
Borte på GSpot (her) så synes det som "alle" er enige om at det ikke skal
være nødvendig med noe større vedlikehold på en BMW R-motor (R1100, R1150 og R1200) før den har gått 200.000 km.
[TaSK]
Det kommer veldig an på mye mere enn det som du nevner, bl.a. kjørestil og type motor.Bjørn skrev:Hva er levetiden på dagenc mc motorer med vanlig vedlikehold ? (KM)![]()
Og hvem har rekorden her på forumet?
...-og mange sykler går lengre enn man tror! :-)Kjellrf skrev:En ting er sikkert, mange sykler har gått lengre enn man tror...