Globe skrev:Forsiktig nå bubbu forsiktig...det er ikke mye is, på feil sted som skal til før du angrer på at du tyyyyyner sesongen. Det er en stor utfordring å finne rett tid for vinterlagring!

Globe skrev:Forsiktig nå bubbu forsiktig...det er ikke mye is, på feil sted som skal til før du angrer på at du tyyyyyner sesongen. Det er en stor utfordring å finne rett tid for vinterlagring!
Kommer vinteren når Rosenborg tar sesongavslutning varer det ei stund,menBubbu skrev:Godt å kjøre i dag ble faktisk en liten tur før jeg skulle på jobb. Lenge til vinteren kommer her
Hva RBK driverpå med bryr jeg meg lite om.Intruder skrev:Kommer vinteren når Rosenborg tar sesongavslutning varer det ei stund,menBubbu skrev:Godt å kjøre i dag ble faktisk en liten tur før jeg skulle på jobb. Lenge til vinteren kommer her
du slipper da vente til etter cupfinalen...![]()
Ellers farer det da en og annen MC rundt nedi her enda også..![]()
![]()
Kjører pent jeg sjø. Har satt på slike jegcbrdama skrev:Har jo vært bra kjøre vær en stund nå men ingen tvil om at det nærmer seg slutten, fortsatt god tur Bubbu men, vær oppmerksom er du snill, vil jo seg deg på veien neste år også