AJ skrev:
..., siste dag før Tiger'n vinterlagres.
Dette må være årets GLEDESUTBRUDD
Ikke akkurat... Skulle gjerne kjørt lenger, jeg. Men vil ikke ta unødige sjanser med ny sykkel...
Gledesutbruddet gjaldt RevPack'en som jeg virkelig gleder meg til å bruke på langtur neste sesong!!
Du verden for et produkt! Og til hvilken pris!? Utrolig bra at det finnes ekte MC-entusiaster der ute med peiling som lager saker av høy kvalitet som dette
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
AJ skrev:
..., siste dag før Tiger'n vinterlagres.
Dette må være årets GLEDESUTBRUDD
Ikke akkurat... Skulle gjerne kjørt lenger, jeg. Men vil ikke ta unødige sjanser med ny sykkel...
Gledesutbruddet gjaldt RevPack'en som jeg virkelig gleder meg til å bruke på langtur neste sesong!!
Du verden for et produkt! Og til hvilken pris!? Utrolig bra at det finnes ekte MC-entusiaster der ute med peiling som lager saker av høy kvalitet som dette
Nææææ, er det sant?? - var det ikke bortstuing av MC som var grunn til gledesutbruddet. - det var jeg helt overbevist om!
Duville skrev:
Nææææ, er det sant?? - var det ikke bortstuing av MC som var grunn til gledesutbruddet. - det var jeg helt overbevist om!
Ok, ok... tar poenget, Duville
Uansett så håper jeg på en mild og kort vinter. Og skulle det bli milde perioder underveis stikker jeg bare opp til Gjøvik en tur og tar ut Tiger'n for en luftetur :-)
Til våren regner jeg også med at sykker'n har fått ny eksospotte som gir litt mer lyd og noen HK mer.
Så... joda, mye å glede seg til
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Hm, hadde jeg bodd som du med en "umulig vei" til og fra, så hadde jeg leid meg en garasje hos en god venn ett sted hvor sykkelen kunne kjøres ut trygt og godt en måneds til til, men det er jo meg som liker så godt å kjøre MC, må vite.....
Duville skrev:Hm, hadde jeg bodd som du med en "umulig vei" til og fra, så hadde jeg leid meg en garasje hos en god venn ett sted hvor sykkelen kunne kjøres ut trygt og godt en måneds til til, men det er jo meg som liker så godt å kjøre MC, må vite.....
Nå har jeg kjørt tett oppunder 20K i år fordelt på Yamaha TDM og Triumph Tiger så sånn sett greier jeg fint å avfinne meg med de forholdene vi har her jeg bor.
Resten av høsten og vinteren har jeg jeg mer enn nok annet å holde på med, så det å kjøre Tiger'n til vinterlagring i morra skal nok gå helt fint uten de store PMS reaksjonene ;)
Har også skaffet og prøvd utstyr jeg har kjøpt (tør jeg minne om RevPack'en... ), bla. montert Stebel Magnum horn.
Så.. joda, er helt greit å parkere nå, ja.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering