[video]http://www.youtube.com/watch?v=5jj434xu-Qs[/video]
Nedturen er motsatt vei som oppturen

Oddsene er vel lave, men den sjansen er jeg villig til å tamekkern skrev:det spørs om kødden med tennisrackerten har fått no av kjærringa det siste året det...
Dexter skrev:Oddsene er vel lave, men den sjansen er jeg villig til å tamekkern skrev:det spørs om kødden med tennisrackerten har fått no av kjærringa det siste året det...
Synes jeg nevnte 80... ikke 88Duville skrev:Dexter skrev:Oddsene er vel lave, men den sjansen er jeg villig til å tamekkern skrev:det spørs om kødden med tennisrackerten har fått no av kjærringa det siste året det...
Tar kødden deg i 88 i 80 sona så tar de lappen din og de nyter det,vær du skker.
Dexter skrev:Synes jeg nevnte 80... ikke 88Duville skrev:Dexter skrev:Oddsene er vel lave, men den sjansen er jeg villig til å tamekkern skrev:det spørs om kødden med tennisrackerten har fått no av kjærringa det siste året det...
Tar kødden deg i 88 i 80 sona så tar de lappen din og de nyter det,vær du skker.
Javel, så gjorde dem det daDuville skrev:Dexter skrev:Synes jeg nevnte 80... ikke 88Duville skrev:Dexter skrev:Oddsene er vel lave, men den sjansen er jeg villig til å tamekkern skrev:det spørs om kødden med tennisrackerten har fått no av kjærringa det siste året det...
Tar kødden deg i 88 i 80 sona så tar de lappen din og de nyter det,vær du skker.![]()
Joda men denne gangen stod Kødden akkurat i bunnen av en bakke så du skled over ett øyeblikk. Der sto de jo kun for å ta deg og få noen flere inn sine statistikker og forsvare egen jobb. Det klarte de jo.
Svært så likeglad du er med å miste lappen da.......... du må slakke av på farten, må du vite!Dexter skrev:Javel, så gjorde dem det daDuville skrev:Dexter skrev:Synes jeg nevnte 80... ikke 88Duville skrev:Dexter skrev:Oddsene er vel lave, men den sjansen er jeg villig til å tamekkern skrev:det spørs om kødden med tennisrackerten har fått no av kjærringa det siste året det...
Tar kødden deg i 88 i 80 sona så tar de lappen din og de nyter det,vær du skker.![]()
Joda men denne gangen stod Kødden akkurat i bunnen av en bakke så du skled over ett øyeblikk. Der sto de jo kun for å ta deg og få noen flere inn sine statistikker og forsvare egen jobb. Det klarte de jo.
Fader kubikk du som er i blokka, gi oss idag vårt daglige dreimoment. Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra poliser. For veien er din, hestekreftene og friheten i all evighet...AJ skrev: Men... eh... fartsgrensene gjelder fortsatt...og er kanskje enda vanskeligere å forholde seg til på to enn fire hjul...
![]()
Eller drite på (tilhenger)draget?.mekkern skrev:Ville bare nevne dette pga hvis en glemmer dette med 60kmh når aktuell hengervekt overskrider 300kg.(uten brems)
glemmer en seg bort og drar 100kmh i 100 sonen er en faktisk 40kmh over lovlig hastighet-Da kan en bæsje i skuffen..
BANK I BORDET.....sa Sølve Grotmol , fremført av Trond Kirkvaag.....etterfulgt avAJ skrev:Går helt sikkert helt greit med Dexter de (få...) gangene Jane Honda blir å finne på hengeren.
Tror nok at hun blir mye mer å se på veien - på egne hjul, når neste sesong er i gang igjen...![]()
![]()
Men... eh... fartsgrensene gjelder fortsatt...og er kanskje enda vanskeligere å forholde seg til på to enn fire hjul...
![]()
Og jada! ingen problemer med å erkjenne akkurat det ut fra egne erfaringer. Men førerkortet er fortsatt vel bevart i lommeboka - slik det alltid har værtOg takk for det og bank-i-bordet...